Vita hem
Jag hade köpt på mig lite saffran när det var billigare för några år sen, så jag hade lite liggande att ta av. Bäst att passa på, de håller ju några år.
Peak: Jea är det väl?
Jag hade köpt på mig lite saffran när det var billigare för några år sen, så jag hade lite liggande att ta av. Bäst att passa på, de håller ju några år.
Peak: Jea är det väl?
Är det någon som vet om den fina moraklockan de har i studion i Nyhetsmorgon på Tv4 finns till salu någonstans? Vems om gjort den? Är det Adman? Den ser ju ut att vara gjord i betong...
Jag är bibliotekarie. Men när lilleman började dagis i aug blev jag arbetslös. Hade bara vik innan.
Funderar på att satsa på syskon nu och så hoppas att arbetsmarknaden ser bättre ut efter det barnet...
Så bra att ni fått till snön nu! :)
Jag ville ha den redan förra året men hittade den inte då, det var lättare i år.
Jag gillade aldrig de med stora snöflingor.
Ska försöka ta tag i bloggen.
För den som titta så finns den på kungmarta.blogspot.com
Välkomna! :)
Vi har haft barnfritt i helgen. Superskönt!
Hunnit med namngivningskalas, restaurangbesök och bio. Idag fick jag äntligen nya uttag i farstun (har tjatat ett tag om det, och just det, mannen är elektriker) så nu fick tallriset sin efterlängatde ljusslinga och en stjärna kom upp fönstret.
Nytt i bloggen också
kungmarta.blogspot.com
Camilla:
Hur blev pepparkakorna? Är nyfiken på det, låter gott, även om det är svårt för mig som inte tål gluten... =(
Är det någon som har erfarenhet av Byggmax furugolv? Vi lutar starkt åt att byta ut 50 m2 i huset till det, i omgångar (olika rum). Vad tror ni?
www.byggmax.com/se-sv/Prod/PID-08925165.aspx
Jag gillar de smalrandiga tapeterna. Har varit inne på en i vitt och blått till lillemans rum men är nu mer inne på att måla. Det har visat sig att lilleman och tapeter inte var en bra kombination =(
Igår var vi på glutenfritt julbord *myser* Gud så skönt att bar kunna gå och plocka åt sig av allt man vill ha, utan att behöva fråga om all mat. Det är en lyx!!
Jag hade lite dåligt samvete som släpade med sonen med rätt hög feber, men det gick bra ändå. Har ni varit på julbord?
Nytt i bloggen, om eko och barnkläder
kungmarta.blogspot.com
Jag tycker det låter gott med vaniljkesella i bullarna. Borde kanske testa det.
Berätta hur det blev!