Vita hem
Gumsan:
Jag fick inte pyssellänken att funka. Var på folkbladet ligger det du vill visa?
Gumsan:
Jag fick inte pyssellänken att funka. Var på folkbladet ligger det du vill visa?
Jag ska till Gekås och inhandla dagiskläder och overall på måndag. Hoppas nu de har det jag behöver, och att det passar min smak och plånbok :D
När ni trycker på tyg, vad använder ni för färg då? Från Panduro eller?
Tips mottages tacksamt! =)
Vad är bakade myror??
Och fy vad äckligt med toaborsten... Hoppas jag inte känner nån som gör så. Funderar på att aldrig mer äta eller dricka hos andra.. Men det är ju inte hållbart, blä.
Usch, går det maginfluensa? Känns verkligen som det är nåt på G. Och jag som ska åka med buss till Ullerd imorrnbitti!!! Har lite halsont och sånt med det kan man ju stå ut med, men illamående på buss? Jag vill ju inte smitta heller. Åh vilken beslutsångest!
Måste sova hos mor inför bussresan så vi åker dit, i värsta fall får jag väl bli fast där över måndagen.
Det gör mig arg! Man ska ju må bra när man har en sak inbokad som man väntat på, och som man inte kan göra vilken dag som.
Kaktus:
Jag vet inte, jag lyckades lägga några brevid varandra. Men oftast brukar jag klistra ihop dem i Paint till en hel bild innan.
Kaktus:
Lite längre ner kan du se det inläggetdär jag la dem brevid varandra, om du vill se hur det blev.
kungmarta.blogspot.com
Ladydaj:
varför ett svart lager först o sen vitt? Det låter spännande. Hur blir resultatet då, jämfört med bara vitt?
Usch vill inte ha vinterkräksjukan.
Jag ogillade starkt graviditeten men förlossningen var a piece of cake i jämförelse. En helt underbart häftig upplevelse. Som jag svolut vill göra igen. Men så var det där med att vara gravid då... =S
Fluff:
jo jag kom på det sen. Att det svarta nog är till för att få fram en shabby-stil. Är själv inte så mycket för det så jag tänkte inte så långt! =)
Så härligt det är med all snö! Så där som man minns från Maickenböckerna från barndomen!
Nu har jag stoppat en halv gris i frysen. Vi köper från en lokal gård där de har glada utegrisar. Det känns bra att veta att de har det bra djuren, de gånger man kan. Känns riktigt bra att dessutom ha sommarens grillkött klart! För nu har vi ju egen täppa och då ska här grillas!! :D
Nytt i bloggen.
kungmarta.blogspot.com