Vita hem
versan: Japp! Det kör jag med. Julstädning pågår här hemma!
Nytt i bloggen:
lantligharmoniochsmabarnskaos.blogspot.com/
versan: Japp! Det kör jag med. Julstädning pågår här hemma!
Nytt i bloggen:
lantligharmoniochsmabarnskaos.blogspot.com/
He1 *å er!
S60 n5 ser är dat6rn 2nas5g f-r 05g! Någ6n s60 2an 3äsa detta 6ch ser vad fe3et 'är 6ch 2an h1ä3*a 05g???
Ja hej igen!
Det jag skrev ovan var "som ni ser är datorn knasig! Någon som kan läsa detta och se vad felet är och kan hjälpa mig?
Min bärbara dator krånglar IGEN och nu är det tangentbordet som kapsejsat! Prövade med ett externt tangentbord och nu går det ju att skriva begripligt.
Fan vilket måndagsexemplar vi har till dator! Den har krånglat sedan start och dessutom är den ju nästan ny! För inte så länge sedan så kollapsade den och ALLT försvann. Alla bilder, dokument ja ALLT
Tack för era svar!
Jag testade det med numlock förr idag men då fungerade det inte. Nu fick jag det att fungera men jag minns inte vad jag gjorde. Märkte att det fungerade som det skulle på makens sida så då var det ju ändå ngt med inställningar. Månne Julia har kommit åt ngn kod då hon suttit i famnen och skrivit
Åh vad man blir irriterad!!!!
Jag har snöflingor i bloggen, längst ner borde ni hitta var man kan få samma snöflingor! Det var enkelt!
Nytt där förresten: www.lantligharmoniochsmabarnskaos.blogspot.com/
(om mitt senaste inköp bland annat)
Hej på er!
Hinner inte med. Ska kika i era bloggar senare
Idag har jag städat och fixat inför morgondagen. Har bland annat gjort en smörgåstårta och en chokladtårta.
Mitt i dagen var vi också på ett fyraårskalas.
Och nu blir det Robinson
schablonerna var det ju prat om tidigare... vänta nu.. varifrån var det? Ska fundera!!!
Ska snart läsa ikapp!
Har nytt i bloggen:
lantligharmoniochsmabarnskaos.blogspot.com
Sorry för att jag inte hänger med här! Jag försöker göra saker då barnen sover och har fullt upp.
Nu funderar jag på julkorten och att ta en genväg, nämligen printa ut text på baksidan av korten och adresserna på kuverten istället för att skriva alla hundrafemtioelva julkorten för hand. 20 cm * 10 cm är formatet. Vad heter det????