Peak skrev 2010-01-04 20:53:38 följande:
ajajaj stukade och brutna armar..antar att man kommer få vara med om det - får lära Lowe hur man ringer till hans pappa snart tror jag för jag lär svimma om han kommer hem med arm ur led eller liknande! Någon som har erfarenhet av svinkoppor? Finns bild på sonens ansikte i mitt galleri (ingen söt bild att lägga här bland vit inredning kanske...) Funderar på om det är det eller något annat, och om man ska till
vc, fick ingen tel. tid idag och han har haft såret under näsan i snart 3v nu!
Ingen aning hur svinkoppor ser ut. Men det liknar ju de bilder man sett... Samtidigt så liknar det ju bara typ ett vanligt sår som osårats också... Kan inte hjälpa tyvärr, annat än att jag skulle ringa till läkare. I alla fall för telefontid. Besväras han?
Prinsessan Leia skrev 2010-01-04 23:46:23 följande:
Malin, jodå jag lever...värsta är hostan. Så envis men bättre. Gör tom ont i huvudet men nu kräks jag
iaf inte av hostattacker.. men kroppen är helt slut min läkare frågade bara jobbar du på samma ställe än..mm sa jag då ruska hon på huvudet. VILA ELIN VILA...men jag får så dålig samvete...och rädd för att få sparken om jag är hemma..får se om jag sparkar mig i baken o åker in i morrn. Som det känns nu skulle jag kunna sova en hel månad. Hjärtat blir ju så ansträngt oxå, tydligen finns d ingen medicin som funkar på denna hemska virus som attackerat mig Gulligt att du tänker på mig!!!! Hoppas du har haft det bra, ni andra oxå Suttit och kollat hotell med maken, firar ju 10 årig förlovningsdag snart..fundera på att åka iväg en natt ensamma men sen kom ju suget på att låta tjejerna få följa med...svårt det där
Stackare

Men det lkåter som din läkjare sa kloka ord

Som du också ska lyssna på... Låter trevligt med hotell. Vi (jag) drömmer också om en tumanhand natt på hotell men i nästa sekund så är det så självklart att barnen ska med. Tror det blir det. Skulle gärna kombinera med något badhotell för barnens skull.
mage06 skrev 2010-01-05 00:24:02 följande:
Hej! Oj, oj, stukade armar, svinkoppor och virus...Krya på alla! Fluffiga: Skönt att armen verkar bra. Man gör väl ändå inget åt en spricka eller? Inte för att jag vill negligera hans ev skada men att du kanske inte behöver vara så orolig? Peak: Har ingen erfarnhet av svinkoppor men sår i flera veckor verkar ju inte så bra...? Jag skulle, som du, kontakta
vc... Nej vadå sparken?! Vi bor väl i Sverige! Du kan väl inte få sparken för att du är sjuk? Är du timanställd eller? Åk inte! Det är inte värt en hjärtmuskelinflammation för att vara "duktig" en dag. Är man sjuk så är man, det är inte en samvetsfråga=order! Jag har nog missat vad är du för sjuk? Svininfluensa...eller? Nej men nu skall jag verkligen försöka sova igen...
Det är sant

Men man blir så otroligt hispig av att se då ens barn har ont

Juleja skrev 2010-01-05 07:29:48 följande:
Vad har ni för fönsterlampor? Jag skulle behöva till 4 fönster, i olika rum. Jag ska förvisso till ikea men där verkar inte finnas nåt intressant. Eller har ni tips?
Jag har skomakarlampor, även de budgetvarianter men helt ok snygga

Juleja skrev 2010-01-05 08:00:33 följande:
Malin: Ja det skulle ju va kanon! Men det som är svårt är till de två fönster som jag behöver ha hängande lampor i. De är breda, 3-rutorsfönster, så 1 eller kankse 2 lampor behövs per fönster då. Det ena är i köket och det andra i farstun. Fluff: Jag gjorde nog på 2-3kg. Det blev 200 st rätt stora köttbullar. Jag hade med mig till julborden i båda våra familjer! :)
ha ha, härligt!

Och de andra gillade dem också?
Sagalin skrev 2010-01-05 08:02:16 följande:
Hängande fönsterlampor har jag inga så jag kan inte ge några tips. Jag tror Fluffiga har fina i skomakarstil.
Hihi, så du kommer ihåg det?

Pums skrev 2010-01-05 08:11:16 följande:
Godmorgon på er! Idag börjar mannen att jobba efter 2 veckors ledighet med mig och lillen. Och nästa vecka ska lillen börja på inskolning på dagis, vart tog min bebis vägen? Här har vi nästan minus 20 grader så vi håller oss inomhus idag!
Hur gammal var han nu igen? Bebisen alltså

Och vad ska du jobba med?
Jag gillade dem båda. Om man kan ha vit sladd på den svarta?