Inlägg från: Gummsan82 |Visa alla inlägg
  • Gummsan82

Vita hem

Gummsan82 skrev 2009-11-14 14:13:08 följande:
    Länken bidde fel... www.tradera.com/-Shabby-chic-Adventsljusstake--auktion_101264452Kan man ha nått sånt här?www.tradera.com/18-st-gamla-Shabby-Chic-ljusm...#picwww.tradera.com/7-gamla-shabby-chic-ljusmanch...#picwww.tradera.com/4-at-ljusmanchetter-i-glas-au...#picwww.tradera.com/GAMLA-LJUSMANCHETTER-I-MASSIN...#picEller sånna här?www.tradera.com/Advent-Siffror-1-2-3-4-hjarta...(INTE MINA AUKTIONER)
    Hilfe!
  • Gummsan82

Halloj på er!

Hur ha ni det en sån här gråmulen söndagsförmiddag då?

Jag vandrar mellan kontor/syrum och tvättstugan och plockar tvätt och annat...  Har även börjat skissa på inköpslistan till Gekås, styr kosan dit med mor och moster på tisdag. Nån som har några lantliga tips att hålla utkik efter?

Kommande vecka kommer att bli minst sagt fullskiten, ur min synvinkel iaf... Måndag till barnmorska för tester/kontroll kring preventivmedel och promenad på kvällen. Tisdag till Gekås. Onsdag alt. vaccination av hela familjen, möte på Isacs dagis och promenad på kvällen. Torsdag ÖF på fm med barnen, alt. vaccination av hela familjen och pysselkväll i prästgården på kvällen. Fredag så kommer förhoppningsvis köket från Ikea.
    Och så ska hanverkarna köra igång med badrummet i veckan...
    Kommer att bli en hektisk vecka, minst sagt.
    Sen är jag lite sur på plåtslagaren/na... våra nya skorstenshuvar samt hängrännor och stuprör har fortfarande inte kommit än... hoppas det kommer i veckan...

• Gummsan82
    Villa Nordåker skrev 2009-11-15 18:56:02 följande:
    Nytt eller beganat?
    Helt nya och ouppackade i orginalkartonger. Fick dubbla uppsättningar av min mor...
  • Gummsan82
    Villa Nordåker skrev 2009-11-15 18:56:02 följande:
    Nytt eller beganat?
    Vad tror du... 300kr för allt? Det är ju trots allt helt nytt...
  • Gummsan82
    mage06 skrev 2009-11-15 23:06:49 följande:
    Gummsan...i butik alltså...
    Vet inte rikigt... Mor köpte det när de sålde ut det. Ringde BR idag och enligt dem så skulle polisstationen gå på 250kr ca men den såldes tydligen ut för 50kr... Har inte funnits i butik på några månader...
  • Gummsan82
    mage06 skrev 2009-11-15 23:13:39 följande:
    Jag skulle utgå från ordinarie pris och så dra bort kanske...25-30%
    Öh... oj... menar du det min mor köpte det för eller butikens ordinarie pris?
  • Gummsan82
    mage06 skrev 2009-11-15 23:17:51 följande:
    Butikens ordinarie...
    Ok... får se vad det blir... 250kr st för polis.stn och brand.stn. Kanske 100kr st för brandbilen och den dubbla polisbilen. Och 50kr st för de tre små seten...
    Totalt ca 850kr - 30% blir ca 550 kr... Eller?
  • Gummsan82
    Prinsessan Leia skrev 2009-11-16 10:33:27 följande:
    En bal på slottet...å nu fick du mig att längta ännu mera efter Jul!Gumsan, va det dej jag diskuterade skohyllan med fr ikea?? nu har jag köpt vår nya sen den vi har ska bort...hojta om det va du som va sugen på den
    Ja jag var nog "sugen" {#lang_emotions_tongue_out} på den... hade du nån bild? minnet är bra men kort...
Svar på tråden Vita hem