Prinsessan Leia skrev 2009-11-18 20:54:37 följande:
gumsanhär kommer måtten på skobänkenhöjd 45 cm bredd 120 cm djup 36 cmvarje fack är 27 breda 16 höga och 28.5 djupatillbringat kvällen på jouren, stora flickan fick biverkningar på grissprutan, lr de började i söndags men hemska ögonsmärtor o nu fixade hon inte ljuset. så nu har hon fått ngr droppar som vi hoppas hjälperdå d varit arga snickaren (me like a lot) så har det varit paus fr målandethade
iofs inget slippapper så jag får vänta tills i morrn
Tackar!
Ska mäta och kolla lite och se vad maken tycker.
Fy vad tråkigt med tösen din, hoppas hon blir bättre och piggar på sig.
Vi tog sprutor idag hela familjen, även lillen som är 2 år. Store sonen blev jätterädd och ledsen när han skulle ta strutan. Det krävdes tre vårdpersonal och pappan, blev sick i låret. Jag blev också ledsen, stackars prinsen. På Lillen krävdes det två stick då han drog undan armen efter halva dosen. Fast han tog det med mod.
Själv känner mig lite hängig, känns konstigt i hals och näsa, som om nån bacill är på väg... och värk i höger axel och överarm. Känns som grymm träningsvärk typ.
I morgon är det pyssel, lek och fika på fm på ÖppnaFörskolan och kranspyssel och lite mat på kvällen, i samma hus.
Nu blir det sängen!
Natti natti på er!