Inlägg från: Sagalin |Visa alla inlägg
  • Sagalin
    Ewis skrev 2009-11-13 18:49:04 följande:
    Hej Fluffiga moln!Jag känner igen ditt namn oxå men det är inte så många gamlingar kvar här va? Eller så har dom bytt namn Måste erkänna att jag har dåligt med tidningar, läser oftas och kastar sedan tyvärr.Tur att Du hittade tidningen du letade efter!Daggdroppen skrev 2009-11-13 18:43:47 följande:
    Jag är gammal Vita hemmare, hette från början malins79.
  • Sagalin
    Ewis skrev 2009-11-13 19:01:17 följande:
    Heje!Ja då vet jag vem du är oxå, trevligt!Jag hamnar alltid lagom till jul i någon sorts hets inrednings / göra om hemma fas och då söker jag mig alltid hit för här får man alltid så bra insperation, tipsa och hjälp!I år kännar jag mig ännu hetsigare då vi ska fira julafton här hemma.Villa Nordåker skrev 2009-11-13 18:56:50 följande:
    Sån är jag också, kan beror på att affärena svämmar över med olika jul/pysseltidningar vid denna tiden.
  • Sagalin
    versan skrev 2009-11-13 20:06:11 följande:
    I dag fick jag siffrorna 1234 som jag beställde förra veckan.Kommer bli supersöta till mitt adventsljus arrrangemang av blockljus som jag ska göra.Bilder kommer senare.
    Jag köpte zinksiffror förra året som jag ska knyta runt blockljus. Jag köpte blockljus i olika storlekar, tror det kan bli snyggt.
  • Sagalin

Jag håller på att trixa lite med min blogg.
    Jag skulle vilja ha tre kolumner och hittade en sida som förklarar hur man gör men det såg jättekonstigt ut, tur att jag inte sparade. Jag ska nog inte hålla på med sånt idag, men tanke på vad som hände tidigare idag.

• Sagalin
    Gummsan82 skrev 2009-11-14 19:59:27 följande:
    Crap!  Nattade Lucas så jag missade det... konstig sändningstid... repris?
    Japp repris från förra året, men jag har för mig att jag missade alla avsnitten.
  • Sagalin
    Videli skrev 2009-11-14 20:05:45 följande:
    PhuuuHelt slut efter Vides födelsedagskalas idag. Tur i otur så var det några gäter som låg hemma i svininfluensan.Så nu får vi äta tårta, dagar i sträck!Nu ska jag läsa lite om er...

• Sagalin
    Gummsan82 skrev 2009-11-15 11:08:11 följande:
    Halloj på er!Hur ha ni det en sån här gråmulen söndagsförmiddag då?Jag vandrar mellan kontor/syrum och tvättstugan och plockar tvätt och annat...  Har även börjat skissa på inköpslistan till Gekås, styr kosan dit med mor och moster på tisdag. Nån som har några lantliga tips att hålla utkik efter?Kommande vecka kommer att bli minst sagt fullskiten, ur min synvinkel iaf... Måndag till barnmorska för tester/kontroll kring preventivmedel och promenad på kvällen. Tisdag till Gekås. Onsdag alt. vaccination av hela familjen, möte på Isacs dagis och promenad på kvällen. Torsdag ÖF på fm med barnen, alt. vaccination av hela familjen och pysselkväll i prästgården på kvällen. Fredag så kommer förhoppningsvis köket från Ikea.Och så ska hanverkarna köra igång med badrummet i veckan...Kommer att bli en hektisk vecka, minst sagt.Sen är jag lite sur på plåtslagaren/na... våra nya skorstenshuvar samt hängrännor och stuprör har fortfarande inte kommit än... hoppas det kommer i veckan...
    Om du gillar att baka har de fina muffinsformar för en billig peng.
    Har du kollat in Ullaredsbloggen?
Svar på tråden Vita hem