Vita hem
Jag förstår precis vad du menar, jag har väl med haft en mindre paus från fl och inredning.
Jag läser på fl men har inte skrivit så mycket som jag brukar, känns inte som jag tillför något.
Jag hoppas du får lite andrum, det är du värd.
Saga ska följa med en kompis en hem idag efter dagis, så jag tror att jag och Jacob åker till Rusta och köper två till adventsstjärnor på fot, det var halva priset på dem, jag köpte två för någon vecka sen och vill ha likadana i fönstrerna som på samma sida av huset.
Sen ska jag köpa fotoalbum, jag håller på att gå igenom min dator med kort och hade 2år tillbaka i tiden. Sen har jag några år på cdskiva, jag hade en hårddiskkrasch och de lyckades återställa många av dem, men de har jag inte gått igenom ännu....!
Fluffiga, ja det var helt ok. Blev inte så mycket shopping förrutom lite kläder på Zara till Saga som hon ska få i julklapp och en blus till mig. Jag köpte en liten vit skål på Bruka som det står SALT på (till flingsaltet)
Jag var borta måndag till sen torsdag kväll, det tog hela helgen att komma ikapp här hemma. Maken hade bara "passat" barn så det var en del att ta igen...
Kan vara därför jag inte känner att jag hinner med något.
Fre-lördag denna vecka ska jag och Saga till Göteborg jag ska meddela maken innan vi åker att han få städa lite. Jag vill inte ägna första advent åt att städa, utan pyssla och pynta.
God morgon! Hann inte kika in här i går kväll. Jag var på utvecklingssamtal direkt efter jobbet, sen hem fixa mellis till barnen , en kompis ringde och ville leka med Saga, jag började sätta upp lite stjärnor i fönstrerna, sen iväg på en möte, hem igen och äta kvällsmat, sen kika på Arga Snickaren, jag var helt slut... Idag ska vi ha brandskyddsutbilning på jobbet så vi ska till räddningstjänsten och lära oss släcka bränder.