Inlägg från: Sagalin |Visa alla inlägg
  • Sagalin

Vita hem

versan skrev 2009-10-18 19:19:48 följande:
    Nu har jag lagt in bilder på Dotterns färgglada rum.*ruskar på huvudet åt all färg* men som sambon sa det är INTE du som ska sova & leka i rummet. fattar ni jag får inte vara där.... humpfff... han har inte fattat det där.... Jag är ju tjej & älskar att inreda & fixa & dona ju. Känns ju som mitt rum med efter allt man gjort där.  Hon bor verkligen som en prinsessa på ärten denna lilla dam. Undrar just om man gör allt i rummet som man själv ville ha det som barn.
    Blev nästan lite Tusen och en nattkänsla vid sängen.
    Förstår att hon är glad.
  • Sagalin
    Tjock kulan skrev 2009-10-18 21:59:54 följande:
    Halå tjejerKikar in och visar på livstecken tack vare söta Villa Nordåker som la en blänkare i min GB om er nya länk , tack VN . Hoppas allt e bra med er här inne har inte följt med i tråden på ett tag. FL prioriteras lätt bort då man inte fått sova på 14 dagar...men förhoppningsvis vänder det snart *peppar mig själv *Här hemma är det inte mycket inredning som sker, har dock fått på beslag på min skänk som jag målade strax före Elsas ankomst och har ett par gardiner som jag håller på att sy till köket. Fuffiga: Kul med besök från gamla vänner, hur har ni det annars? Julia måste ju vara stora damen nu, när börjar du arbeta igen?
    Oj, låter jobbigt med sömnen hoppas det vänder för er snart. Jag vet att när Jacob föddes kunde jag inte göra något direkt i inredningsväg förrän han var dryga 5mån. 
    Saga började då gå 5tim 3dagar istället för 3tim 5dagar på dagis och det var stor skillnad, då fick jag någon timme som jag kunde fixa något hemma eller bara ta igen mig om det varit en jobbig natt.
  • Sagalin
    Anton2005 skrev 2009-10-19 11:52:51 följande:
    Åååhhhh så söta tjejkläder kappAhl fått in. Sprang igenom butiken nu och kläderna till flickor i vintage stories kollektionen är ju helt bedårande....o jag som inet har någon liten tjej att klä.
    Jag ska köpa något från Vintage Stories till Saga, ev något till mig också.
  • Sagalin
    Gummsan82 skrev 2009-10-19 20:18:44 följande:
    Villa Nordåker; det blev Lidingö, tre st väggvitrinskåp...Ska verkligen försöka fixa lite bilder på ritningen och försöka få in i bloggen...
    Inte det minsta avis
    Tycker Ikeas Lindingö är jättefint.
  • Sagalin
    Gummsan82 skrev 2009-10-19 20:21:38 följande:
    Jaha ja, då var 5,25 km avverkade... nu blir det en kopp kaffe och lite frukt i tv-soffan... och ett stort glas vatten!Heja heja heja mig!
    Vad duktig du är!
    Jag har varit jättedålig på att träna...
  • Sagalin

Idag vaknade Saga redan kl 05 och ville att jag skulle ligga i hennes säng.
    Jag börjar känna mig trött nu, borde ta och krypa ner i sängen och läsa lite, jag började med L. Marklunds bok En plats i solen nu i helgen men har inte hunnit så långt då jag blivit trött efter läst ca 2-3 sidor.

• Sagalin

God morgon, idag känner jag mig nästan utvilad.
    Släckte nog lampan innan halv tio igår och har bara varit vaken en gång när jag hämtade in Jacob som vaknat i sin säng runt halv två tiden.

Dricker lite kaffe, Jacob kollar på Drömmarnas Trädgård och Saga ligger i sängen och maken sover, han jobbade länge igår.

• Sagalin
    Amelié77 skrev 2009-10-20 09:56:21 följande:
    Jag testade att goodla på "byholma ikea" och då hittade jag rottingstolen jag köpte i lördags. Men bara på en isländsk Ikea-sida!!!Så här ser den i alla fall ut: www.ikea.is/products/8967Sen fanns det en kista också som jag inte köpte, men som jag gärna skulle vilja ha. Den finns på en...rysk sida...hmmm...eller är det nåt annat språkwww.ikea.co.il/default.asp?catid={C2F2CFB2-4633-43BD-A734-361D5B21D70C}&details_ty pe=1&itemid={E2EC4FE9-26FC-4E61-B283-6FC300811FA2}Jag blir verkligen sur på Ikea då de inte kan uppdatera sina hemsidor!
    Vad fin stol, hur mycket kostade den?
Svar på tråden Vita hem