Inlägg från: Sagalin |Visa alla inlägg
  • Sagalin

Vita hem

Gummsan82 skrev 2009-10-20 16:09:30 följande:
    Vem här var det som bytt fästen på sina vita Septim-lampor?
    Jag har gjort det, eller rättare sagt maken gjorde det.
  • Sagalin
    Gummsan82 skrev 2009-10-20 19:27:28 följande:
    Vad använde ni för andra fästen? Från vilken sorts lampa menar jag, vart köpte ni dem?
    Vi köpte upphäng från Ikea, tror de heter Januari.
  • Sagalin
    Villa Nordåker skrev 2009-10-20 19:55:26 följande:
    Vi köpte upphäng från Ikea, tror de heter Januari.
    Dessa är det fast utan bländskyddet som vi har använt.
    Vi hade redan ett upphäng liggandes från en annan lampa som vi inte använde så vi behövde bara köpa till ett.
  • Sagalin
    Pums skrev 2009-10-21 13:01:30 följande:
    Lill kissen led "bara" av urinvägsinfektion. Så nu blir det penicillin och specialfoder för hela slanten. Det var tur att vi åkte iväg då det kommit lite blod i urinet.Så japp, då har man bränt lite härliga pengar så där lite oväntat, en nätt liten summa på 1500 kr för vård + specialmat+ medicin. Skoj, nej inte alls.Men huvudsaken är att hon blir bra.För sju år sedan hade jag en kisse som blev sjuk och dog i cancer i alldeles för unga år och det var fruktansvärt.Jag lag då ned massor med pengar för att försöka rädda honom men förloppet gick så fort och tillslut fanns det inget att göra så han fick somna in.Saknar honom än, världens goaste kisse.
    Stackars lilla kisse.
  • Sagalin

God morgon!

Önskar er en härlig dag, jag kommer nog inte hinna kika in här förrän ikväll.

Har mycket att göra på jobbet, sen måste jag dammsuga undervåningen i em och sen handla mat. Det ska komma några kompisar imorgon på lite kvällsmat och behöver förbereda lite idag.

Svar på tråden Vita hem