Inlägg från: Sagalin |Visa alla inlägg
  • Sagalin

Vita hem

Prinsessan Leia skrev 2009-10-28 14:41:50 följande:
    hittade en underbar blogg på aftonbladet, ngt med granne med selma hette den typvilket hemOJsnacka om att jag längtar hem och och fixa hihitog en berocca i morse och tror nog de funkar, känns som jag tagit speed lr ngt helt uppe i varv!!!btw Villa om jag skriver ut din bild i sizen jag vill ha, skickar den till dig och du signerar den är det ok????(blomman)
    Vilken blomma?
  • Sagalin
    Prinsessan Leia skrev 2009-10-28 16:36:16 följande:
    villa sorry menade fluffiga...snacka om att ha mkt i huvudet usch gillar inte att behöva sitta på jobbet tills det är svart ute. mank an ju inte gör etts kit hemma ute då *morr*
    Ok, började fundera på vad det skulle vara för blomma.
  • Sagalin

Någon som har tips på något mysigt och inte allt för dyrt hotell i Göteborg? Jag skulle vilja överraska maken med en hotellövernatting när vi fira vår årsdag den 12december. Vi har aldrig varit ifrån båda barnen över natten. Saga har sovit borta några gånger hon är 5,5 år men Jacob som är 2,5år har aldrig sovit utan oss. Men jag känner att det är dags för en dag och natt på tu man hand med bara maken, även om vi bara kommer att prata om barnen...!

• Sagalin
    Gummsan82 skrev 2009-10-28 16:19:19 följande:
    Idag har jag haft lite spending spree.... Jag och lille Isac drog till Jönköping och hämtade två svarta septim-lampor och två fina tygbitar, köpte detta skåp www.ikea.com/se/sv/catalog/products/60089711 och LILLHOLMEN vägglampa till lilla toan, köpte svart tvinnad textilsladd och hämtade tapeterna till köket. Bilder kommer i bloggen under morgondagen....

Låter som en trevlig utflykt.
  • Sagalin
    Daggdroppen skrev 2009-10-28 19:47:54 följande:
    Ingen som vet om mitt datakrångel???Nu har jag haft besök av min kusin. Hon fick leta igenom lådvis med mina gamla kläder och ta vad hon ville. Hon hittade en hel kasse med kläder hon tog. Själv tycker ju jag att hon är mager som en sticka, men då vissa kläder knappt gick på henne så inser man ju hur smal man själv en gång har varit. Jag har nu insett att jag inte blir någon 34 eller XS modell mera
    Kan tyvärr inte ge något råd om datorn.
  • Sagalin

kikar in en snabbis.

Jobbar till 14 idag sen är vi lediga tills på måndag, skönt.

Visserligen ska jag och barnen vara hemma själva då maken åker till Gotland i em för att åka Gotland Grand National (cross/enduro tävling)
    Jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på.

• Sagalin
    numberone skrev 2009-10-29 10:40:13 följande:
    Hej!Har legat inlagd med Agnes på sjukhus... är nu hemma på permis. Lillan har en envis feber som håller sig mellan 38.8 - 40 grader och vill inte gå ner. Suck!
    Hoppas hon krya på sig snabbt!
  • Sagalin
    numberone skrev 2009-10-29 10:46:59 följande:
    Villa:Ja det får vi hoppas, det kom i måndags så nåt skit är det men de hittar inget mer än att hon har lite förhöjda infektionsvärden. Glad att vara hemma för att vara på isolering va inget skoj...
    Barnens kusin, fick också tillbringa en natt på sjukhuset denna vecka, han hade med feber som inte gick ner och ont i magen.
    De tog massor av prover men de hittade inget.
    Nu är han snorig och lite häning och febern ha gett med sig.

Låter inget kul med isolering.
  • Sagalin
    Daggdroppen skrev 2009-10-29 11:33:33 följande:
    Usch med sjuka barn Här har vi sjukstuga fortfarande. Vi är alla förkylda men på olika sätt. William har feber, Julia är snorig, jag har sjuk hals och lite muskelvärk och maken har hosta och muskelvärk.CRP är ett infektionsvärde som ska vara under 10. Iaf för vuxna. Vid en infektion stiger det och jag själv har haft lite över 200 som mest. Då var jag också intagen. Nu i somras i smaband med mjölkstockningarna hade jag kring 90 och var på gränsen att bli intagen. Med barn är gränsen säkert lägre. Och så beror det säkert på allmäntillstånd mm också. Så har jag för mig iaf.
    Ja visst är det trist med sjukstuga.

Håller du och maken på att få influensa? Jag tänkte på att ni har muskelvärk.
Svar på tråden Vita hem