Vita hem
Mage: Ang overall så har jag tidigare haft pop till Alice o varit nöjd med dom men i år har jag en Reima som jag är mer nöjd med än pop. Så det kanske kan vara något?
Mage: Ang overall så har jag tidigare haft pop till Alice o varit nöjd med dom men i år har jag en Reima som jag är mer nöjd med än pop. Så det kanske kan vara något?
Mage: Den här? www.tradera.com/reima-overall-svart--auktion_103670893 kan ju piffa till den med mössa o vantar.
God morgon
Var uppe och matade Elsa kl 04.00 kom i säng 04.30 igen, makens klocka ringde 05.00 för han skulle arbeta, 05.30 står Alice i vårt sovrum o säger inte sova mer *snälla skjut mig * känns som om jag kunde stannat uppe sedan 04.00 likväl som att bli väckt två gånger inom loppet av 2 timmar. Idag är det julbasra på ALice dagis, så Elsa ska passas av mormor o jag och Alice ska till dagis i em och ta lite lotter och handla pepparkakor
.
VN: Lycka till idag, mysigt med lusse ute då det är mörkt, hoppas du fick ihop logistiken med dina små trots den tidiga timmen och makens affärsresa.
Prinsessan Leia skrev 2009-12-09 22:18:23 följande:
Mimmi 71 skrev 2009-12-10 06:37:32 följande:
Mimmi 71 skrev 2009-12-10 08:50:59 följande:
fröken vits värld skrev 2009-12-10 15:01:08 följande:
Tjenixen
Andra omgången pepparkakorn är gräddade och i morgon blir det lussebulls bak inför lussandet hos mor o far föräldrar på söndag .
Tjenix
Lugnet har lagt sig och jag sitter med handen i godis skålen och pustar ut efter ännu en intensiv dag. har beställt lite julkort till mor och farföräldrar o mysiga gammelmorfar, är egentligen emot dessa uppstyltade fotograferingar men en gång kan jag ge med mig för att blidka den äldre generationen . Huittade ett lussebulls recept med mandelmassa i så det blir det i morgon, har annars mest bakat med kesella i degen de andra åren.
Mimmi 71 skrev 2009-12-12 06:32:45 följande: