• Anonym (La Bi)

Bi?

Funderar lite på om jag är bi. Är gift, har barn och är välutbildad med jobb och hela fadderullan....men kan inte låta bli att drömma lite om tjejer .
    Har reggat mig på qx (scary!!!) men folk är så väldigt homo eller hetero.... Det finns ingen som är som jag ...
    Men jag misstänker att jag inte är så himla ovanlig!!!

De få jag har skrivit lite med har jag inget gemensamt med!

• Svar på tråden Bi?
  • bodegapeppe

Anonym (La Bi) skrev 2009-10-27 19:58:59 följande:

Spännande och intressanta svar! Jag skulle aldrig kunna tänka mig en trekant! Där går min gräns! Jesus, jag skulle ju bli helt distraherad Vem ska man ägna sig åt?! Alltså, otrohet kan jag också tycka att det är. Sen är ju frågan....om man är helt öppen med det och den andre accepterar det....då borde det ju vara okej...eller?
    klart det är ok om ni är öppna och överens! sådana här trådar brukar fyllar av poly människor, dom kommer nog snart och kan förklara hur fantastiskt det är att kunna knulla runt och vara överens om det.
  • like poison
    bodegapeppe skrev 2009-10-30 09:28:30 följande:
    Anonym (La Bi) skrev 2009-10-27 19:58:59 följande: klart det är ok om ni är öppna och överens! sådana här trådar brukar fyllar av poly människor, dom kommer nog snart och kan förklara hur fantastiskt det är att kunna knulla runt och vara överens om det.
    hamnade vi i sandlådan nu?
  • Anonym (kille)

jag kom på för någraveckor sen att jag e bi och har fått ett frikort av min fru...

jag tror att bara man pratar öppet med varandra så kan man lösa allt...

• Anonym (tjej)

Jag har oxå frikort på tjejer, eller snarare klippkort ;)

• Anonym (metoo)
    Anonym (tjej) skrev 2009-10-30 15:50:19 följande:
    Jag har oxå frikort på tjejer, eller snarare klippkort ;)
    Drömläge {#lang_emotions_wink}
  • Anonym (metoo)
    Mamma Tintis skrev 2009-10-30 08:55:12 följande:
    Jag var väldigt öppen mot mina närmaste vänner, så de visste precis hur jag kände för tjejen jag träffade då, och de frågade ofta hur det gick och hur jag mådde och kände. Men sedan årsskiftet har ingen sagt nånting om det, och det var i samband med att vi berättade att vi skulle gifta oss. Det märks väldigt tydligt att vännerna nu tror att jag har "lagt ner" den sidan hos mig. Jag tror att de tänker så att när man är gift så experimenterar man ju inte, då är man ju hetero, eller nåt sånt... Däremot har jag fortfarande bra kontakt med tjejen, och hon får mig galen av åtrå ibland, trots att vi nu bara är vänner..
    Det måste vara deras "lilla rädsla" kanske eller...varför kan man inte fråga annars?!
    Klart man kan lägga ner ett jagande eller flörtande med andra för att man ska gifta sig med den rätte, men man blir ju för f*n inte hetero igen bara därför!

Jag har tom stött på en heterotjej i min vänkrets, gissa om jag var nervig efter över hur snacket skulle gå bland tjejpolarna. Nu verkar ju det som om hon inte berättat för de andra (ja kanske nån då, man är ju inte hur naiv som helst) eftersom ingen har någonsin påtalat nånting om händelsen efter. På ett sätt känns det rätt roligt att vara lite speciell egentligen.

Vi Bi lever ju i världens bästa värld, vi kan ju kolla in alla människor runt oss )
  • Anonym (Lilja)

Tycker det är intressant och läsa det ni skriver.

Mina kompisar tar nog mig inte seriöst när det gäller bi-telen. Dels pratar jag inte om den för jag vet hur min vänskapskrets funkar och vissa av dom har haft "första tjing på att vara bi" vilket inte har varit jag och bara för att jag har kysst tjejer på fyllan (aldrig gått längre) så är det bara en fyllesak, jag är inte bi, enligt dom (obs, antagande). Jag tror inte mina kompisar skulle kunna tro det i första taget om mig. Samtidigt är det skönt att de inte vet sanningen men också lite synd. För vart hittar man de fantastiska bi-tjejerna? De finns inte i min vänskapskrets.

• like poison

Anonym (Lilja) skrev 2009-11-01 15:04:41 följande:

Tycker det är intressant och läsa det ni skriver. Mina kompisar tar nog mig inte seriöst när det gäller bi-telen. Dels pratar jag inte om den för jag vet hur min vänskapskrets funkar och vissa av dom har haft "första tjing på att vara bi" vilket inte har varit jag och bara för att jag har kysst tjejer på fyllan (aldrig gått längre) så är det bara en fyllesak, jag är inte bi, enligt dom (obs, antagande). Jag tror inte mina kompisar skulle kunna tro det i första taget om mig. Samtidigt är det skönt att de inte vet sanningen men också lite synd. För vart hittar man de fantastiska bi-tjejerna? De finns inte i min vänskapskrets.
    det är lite samma för mig.
    de viftar liksom bort det lite,även fast jag gått bra mycket längre än dig.
    många av gångerna har inte ens alkohol varit inblandat.
    men det är lite strunt samma. huvudsaken är ju att man vet vart man själv står.

ja,jag undrar samma sak. vart finns bi-tjejerna,som verkligen är bi,även i nyktert tillstånd.
  • Mamma Tintis

like poison skrev 2009-11-01 21:49:30 följande:

ja,jag undrar samma sak. vart finns bi-tjejerna,som verkligen är bi,även i nyktert tillstånd.
    Det undrar jag också.. Var hittar man de riktiga bi-tjejerna?! Jag hade ren tur som hittade en underbar tjej genom BC.. Men det var nog mest tur, för det finns få intressanta bi-tjejer där.. Förutom jag då..
  • Anonym (nyhar77)
    Mamma Tintis skrev 2009-11-02 09:45:50 följande:
    like poison skrev 2009-11-01 21:49:30 följande: Det undrar jag också.. Var hittar man de riktiga bi-tjejerna?! Jag hade ren tur som hittade en underbar tjej genom BC.. Men det var nog mest tur, för det finns få intressanta bi-tjejer där.. Förutom jag då..
    Näe jag finns där oxå
Svar på tråden Bi?