• Anonym (La Bi)

Bi?

Funderar lite på om jag är bi. Är gift, har barn och är välutbildad med jobb och hela fadderullan....men kan inte låta bli att drömma lite om tjejer .
    Har reggat mig på qx (scary!!!) men folk är så väldigt homo eller hetero.... Det finns ingen som är som jag ...
    Men jag misstänker att jag inte är så himla ovanlig!!!

De få jag har skrivit lite med har jag inget gemensamt med!

• Svar på tråden Bi?
  • Mamma Tintis

Anonym (nyhar77) skrev 2009-11-02 10:22:06 följande:

Näe jag finns där oxå
    Törs du berätta vem du är på BC så jag kan kolla in dig? Du kan ju alltid inboxa mig annars.. Jag har tänkt avregga mig på BC flera gånger eftersom jag inte hittar nåt intressant där, men hoppet finns ju kvar..
  • Anonym (nyhar77)
    Mamma Tintis skrev 2009-11-02 10:30:43 följande:
    Anonym (nyhar77) skrev 2009-11-02 10:22:06 följande: Törs du berätta vem du är på BC så jag kan kolla in dig? Du kan ju alltid inboxa mig annars.. Jag har tänkt avregga mig på BC flera gånger eftersom jag inte hittar nåt intressant där, men hoppet finns ju kvar..
    Jag har inte satt in några bilder ännu och inte skrivit nått heller haha blev medlem igår typ

nyhar77 heter jag iaf
  • Mamma Tintis

Anonym (nyhar77) skrev 2009-11-02 10:43:42 följande:

Jag har inte satt in några bilder ännu och inte skrivit nått heller haha blev medlem igår typnyhar77 heter jag iaf
    Hahaa.. Då kanske din sida inte säger så mycket, men jag ska in och tjuvkika lite..
  • Mamma Tintis

like poison skrev 2009-11-02 14:05:14 följande:

vad är BC?
    BC är en sida som heter BodyContact (www.bodycontact.com).. Det är alltså en ren kontaktsida för olika sexuella kontakter.. Men det är ungefär 98% killar där tror jag.. Känns så i alla fall... Som tur är så kan man blocka killar från att skriva, men resultatet blir bara att mailboxen står tom, för det är så få tjejer..
  • like poison
    BC är en sida som heter BodyContact (www.bodycontact.com).. Det är alltså en ren kontaktsida för olika sexuella kontakter.. Men det är ungefär 98% killar där tror jag.. Känns så i alla fall... Som tur är så kan man blocka killar från att skriva, men resultatet blir bara att mailboxen står tom, för det är så få tjejer..
    jaha. okej.
    men har ni testat qx då?
    minus är att man måste stå i kö när man loggar in,om man inte är betalande medlem...
    annars är det en bra community!
  • Anonym (metoo)
    like poison skrev 2009-11-01 21:49:30 följande:
    Anonym (Lilja) skrev 2009-11-01 15:04:41 följande: ja,jag undrar samma sak. vart finns bi-tjejerna,som verkligen är bi,även i nyktert tillstånd.
    Vi verkar ju vara ett litet gäng här iaf. Kanske spinna vidare på en tråd för oss.

Jag finns på qx "everyme" och visar inte mkt av mig själv (pga hysteriska män som jagar och jag kommer från en mkt liten stad) men inboxa mig där så snackar jag gärna.
  • Mamma Tintis

like poison skrev 2009-11-03 13:02:20 följande:

jaha. okej.men har ni testat qx då?minus är att man måste stå i kö när man loggar in,om man inte är betalande medlem...annars är det en bra community!
    Jag finns också på QX, men jag blir så förbannad varje gång jag ska logga in för att det är 30 minuters väntetid, så jag har nog inte loggat in på ett år snart...
  • like poison
    Mamma Tintis skrev 2009-11-03 14:28:50 följande:
    like poison skrev 2009-11-03 13:02:20 följande: Jag finns också på QX, men jag blir så förbannad varje gång jag ska logga in för att det är 30 minuters väntetid, så jag har nog inte loggat in på ett år snart...
    instämmer,loggar inte in så ofta där jag heller.
    står i kö just nu. 24 min. kul!
  • like poison

Anonym (metoo) skrev 2009-11-03 13:41:26 följande:

Vi verkar ju vara ett litet gäng här iaf. Kanske spinna vidare på en tråd för oss. Jag finns på qx "everyme" och visar inte mkt av mig själv (pga hysteriska män som jagar och jag kommer från en mkt liten stad) men inboxa mig där så snackar jag gärna.
    ok. visst kan jag det.
    står som sagt i kö nu. men snart så..
  • Anonym

Men är det inte fortfarande så att man kan betala för ett par veckor med sms, det tar max två minuter? För några månader sedan kostade det ca femton spänn....det är ju inte mycket, jämfört med att bli trött på att köa...:)

• like poison
    Anonym skrev 2009-11-03 19:53:48 följande:
    Men är det inte fortfarande så att man kan betala för ett par veckor med sms, det tar max två minuter? För några månader sedan kostade det ca femton spänn....det är ju inte mycket, jämfört med att bli trött på att köa...:)
    jodå,det stämmer!

men jag loggar inte in så pass ofta att det känns lönt. :)
  • like poison

det kanske finns fler här,som är reggade på QX? :)

• Anonym (metoo)
    Mamma Tintis skrev 2009-11-03 14:28:50 följande:
    Jag finns också på QX, men jag blir så förbannad varje gång jag ska logga in för att det är 30 minuters väntetid, så jag har nog inte loggat in på ett år snart...
    Man kan ju logga in och stå i kö medans man surfar lite på nån annan sida typ FL eller kollar mail eller så. Det går rätt snabbt då faktiskt.
  • Anonym

är du sexuellt intresserad av/tänder på både tjejer och killar så är du bisexuell.

• Anonym (Lilja)

Jag funderar på att också hänga med på qx och kolla läget. Fanns där för länge sen men det dog ut. Återkommer med mer information om användarnamn för er för jag är definitivt intresserad av att lära känna andra tjejer bättre (så som jag skrev innan). Har även en mailadress om någon är intresserad av att snacka lite mer men tyvärr är jag anonym här...

• babygirlie08

Yupp.. Jag finns med på QX men är såååå trött på alla väntetider..
    Hör av er annars om ni vill prata på msn.. kramar

• rlevitte

Anonym (La Bi) skrev 2009-10-18 21:10:30 följande:

Har reggat mig på qx (scary!!!) men folk är så väldigt homo eller hetero.... Det finns ingen som är som jag
    Det finns bisexuella på QX också, tro mig

Mvh,
    Richard
  • LillaLilja

Tar bort min anonymitet "Lilja" ifall om det skulle finnas några trevliga tjejer där ute som vill höra av sig :)

• Esören

jag skulle tänka mig att prata lite med någon :)
    är ensamstående bisexuell...

Svar på tråden Bi?