Inlägg från: annanazell |Visa alla inlägg
  • annanazell

BF Juni 2010!

Jag kommer oxå från hälsingland

• annanazell

Jasså vart bor du då

Joggi skrev 2009-10-26 17:17:31 följande:
    Vi bor däremot nära varandra såg jag....... =)
    Jasså:) Vart bor dudå??:)
  • annanazell
    Joggi skrev 2009-10-26 17:33:54 följande:
    I stan=) Håller mig anonym=) Men va bra, kan jag passa på att fråga en sak=) En kompis till mig fick nån bok med massa läsning i på sitt hälsosamtal, hon bor inte här. När har du fått den boken? Eller får man ingen här i stan?
    Jag har inte varit på hälsosamtalet ännu ska dit på onsdag..
  • annanazell
    Fargoli skrev 2009-10-29 13:32:15 följande:
    Är det någon mer än jag som bor i Hälsingland?
    Jag bor i hälsingland:)
  • annanazell
    Fargoli skrev 2009-10-29 14:13:02 följande:
    Okej, vad kul, vart då? om du vill säga det då :P
    söderhamn du?
  • annanazell

Usch vad jag är orolig. Känns som 10 dagar är en lång väntan. Var ju på VUL igår och läkaren sa att mina mörkbruna flytningar var gammal och kom inte från fostret. Men jag var i vecka 5+6 igår och han såg endast en tom hinnsäck, någon av er som varit med om de? jag känner på mig att nå är fel:/ Ska tillbaka på nytt VUL om 10 dagar,

• annanazell
    Joggi skrev 2009-10-29 18:14:16 följande:
    Usch jobbigt att gå och vänta i 10 dgr:( Hoppas det va för tidigt att se.. Håller tummarna iaf!
    Jaa man är ju jätte orolig och har svårt att fokusera på något. Dessa dagar kommer antagligen gå väldigt sakta.

Ingen av er andra som varit med om detta??
  • annanazell
    kronanskvinna skrev 2009-10-29 21:52:13 följande:
    Hoppar in här jag med :) När jag var på VUL så var jag i v 5+0 Och då såg han bara en hinnsäck & det är naturligt vid den tiden sa han, så jag litar på han.. Ska tillbaka på tisda o göra ett nytt VUL och då är jag 7+0 så hoppas han ser nått då!! Så det där med en tom hinnsäck är inget du ska gå o vara orolig över!! Men förstår att dessa 10 dagar känns långa för dej, vet själv som snart väntat 2 veckor!! Hoppas iaf att allt är i rätt ordning :) Kram på dej
    Ja man hoppas att allt är i sin ordning, skönt att det verkar normalt. Du får gärna skriva efter du Varit på VUL så man får höra hur det gick:)
  • annanazell

Usch idag har varit en jobbig dag. Har varit sängliggande hela dagen. Jag mår så illa...Bara spyr och har ingen ork till nått.....:/

• annanazell

Hej.. Jag mår fruktansvärt illa.. Finns det något på apoteket som man köpa för illamåendet som inte är farligt för fostret?

Svar på tråden BF Juni 2010!