Inlägg från: annanazell |Visa alla inlägg
  • annanazell

BF Juni 2010!

Hej alla! Har inte orkat skriva på ett tag. Den 10 dec har jag en bokad aborttid. Vet inte hur jag ska göra? Det gör så himla ont ändå att han lämnat mej åsså ska man kunna fatta ett sånt här beslut:( Det spelar ingen roll vad jag säger så verkar han inte vilja kämpa utan han är som en annan person:(

• annanazell

Träffade han i onsdags och pratade. Men han är helt kall och vill inte kämpa. Frågade till och med om han kunde komma hem för får sons skull och försöka få det bättre, men fortfarande leta lägenhet. För det kan ju ta ett tag innan han får tag i någon. Och jag tyckte han kunde komma hem och åtminstone försöka och känna efter, men nej de vill han inte:/ Ja det är ett jätte svårt beslut och det gör så ont för trodde aldrig han skulle kunna göra såhär.

• annanazell

jaa det är jätte svårt verkligen. Pratade med han på telefon idag och han började bråka om att ha sonen på julafton. Aldrig i livet, han kan inte ta ifrån mig allt. Det är ju han som valt att lämna oss. Sen försöker han med då att han ska få han natten till julafton och på morgonen. Men jag vill verkligen ha min son hemma. Tycker det är fel om han ska åka från det ena ställe till det andra på julafton utan jag sa att han får ha han på juldagen då blir han skit sur. Hur hade ni gjort?? Någon skrev att jag skulle luska med hans föräldrar. Jag vet inte vad de är med dom, men de har inte ens ringt ett enda samtal till mig och frågat hur det är. Inte hört ett ord sen han flytta dit:/ Tycker det är förbannat dåligt gjort, de vet att jag väntar barn å allt. Sen va han alldeles kall idag på telefon och sa typ att hade inga som helst känslor för mig och att de inte skulle komma tillbaka....:( Fattar inte hur det har kunnat sluta såhär, att han kan ha tappat allt vi haft tillsammans under dessa år på ca en månad:( Låter sjukt.!

• annanazell
    MaraFara skrev 2009-11-30 07:39:03 följande:
    Annanzell; jag har följt dig nu ett tag, och jag tänker inte råda dig i ngnting.. Vi sitter i liknande situationer, skillnaden är att jag inte bodde ihop med pappan till mitt kommande barn samt att vi inte har barn tillsammans sen tidigare.. Kan bara tala för mig själv och hur jag tänkte i mitt val.. Jag kunde helt enkelt inte genomföra en abort, eller ens tänka tanken på det.. Istället tänkte jag att jag kommer aldrig ångra det barn jag behåller, bara det jag inte behåller.. Du ska göra det som känns rätt i hjärtat.. Strunta i vad hjärnan säger, för det är känslan i hjärtat du måste gå på.. Väg alla för- och nackdelar mot varandra, för oavsett vilket beslut du väljer är det ngt du måste kunna leva med livet ut..
    Hej!! Jaaa det är en jätte svår situation. Jag gör ju inget annat än att hoppas på att han ska komma tillbaka, men det verkar inte bli så:( Jag känner jag med att nog inte kommer kunna klara av att genomföra en abort. Tanken på att stoppa i sig tre piller hemma (då är allt kört) innan jag åker in på operation är hemsk. Tror inte jag skulle klara av det.... Ni är inte tillsammans eller så heller?? Min har varit borta i snart 4v nu:( Han ska komma på söndag och ta alla grejor, känns som han hugger en kniv i hjärtat på mig om och om igen:(
  • annanazell

Jag tror det lutar åt att jag tänker behålla barnet. Känner att jag nog inte kan genomgå en abort. Sen får vi hoppas att karl tar sitt förnuft till fånga och kommer tillbaka.....:(

• annanazell

Hej tjejer!!! Tror jag bestämt mig nu för att behålla abrnet känner att jag inte kan genomgå en abort.. Han skulle ha kommit och hämtat sina saker idag, men han dök inte upp. Utan skyllde på att hans pappa hade släpvagnen kvar på jobbet. Men tycker det är konstigt eftersom om de visste att han skulle flytta så skulle väl han tagit hem den. Sen tror jag inte han har den där över huvudtaget. Men fattar inte varför han inte kommer och hämtar grejorna, eller skriver sig hos sina föräldrar, eller ändrar på facebook att han är singel. Fattar ingenting. Vad tror ni?

• annanazell
    kozzan skrev 2009-12-07 06:44:58 följande:
    vad skönt att du bestämt dig... Du kan kräva att han gör adressändring och se hur han reagerar, säg att du ska söka bostadsbidrag eller liknande. Har du ändrat på din facebook? Om inte så gör det för han kankse vaknar upp om du förösker gå vidare...
    Ja jag ändrade för en vecka sen, men han ändrar inte... Fattar inte vad han håller på med. Sen vet jag inte hur jag ska ta mej igenom detta.. *Gråter* Han hör ju inte ens av sig och jag låter honom va, vill inte jaga honom. Men måste säga att hopppet börjar försvinna och det gör så jävla ont. Förlåt alla för jag e så deppig när ni är glada, men känner att jag måste skriva av mig:(
  • annanazell
    0810 skrev 2009-12-07 08:02:11 följande:
    Beklagar verkligen Mejola, vad hemskt när det gått så lång tid!Annanazell; Självklart är det OK att vara deppig, du har ju det riktigt tufft just nu! Förstår att det känns som en mardöm. Skönt att du har bestämt dig om barnet i alla fall, då är det en sak mindre att fundera över. Har du pratat något med hans föräldrar än? Tänkte att de borde ju sakna sitt barnbarn också om inte annat, så de borde ju vara intresserade av att ta kontakt med dig.
    Nä hans föräldrar har inte ens hört av sig till mig:( Han bor ju hos dem så de har ju träffat sonen när han har haft honom.
  • annanazell

Hej alla. Idag skulle jag egentligen ha gjort abort, men har bestämt mig för att behålla det. Så jag skickade sms till honom att jag hade tid för abort idag men klarade inte av att genomföra det och att jag behåller barnet...

Då fick jag till svar.... Jaha. jag har sagt vad jag tycker. och jag hoppas att du inte behåller barnet för att du tror att jag ska komma tillbaka. För om du nu har bestämt dej så blir det nog aldrig vi igen...

Alltså han har blivit en hemsk människa och är helt kall ju.. Hur skulle ni tyda det smsét? Låter ungefär som att om jag hade tagit bort det så kanske han hade kommit tillbaka???

• annanazell
    0810 skrev 2009-12-09 13:49:56 följande:
    Annanazell; men vad håller han på med? Det låter ju som att anledningen till att han lämnat dig skulle vara att du är gravid? Det var väl ändå ett gemensamt beslut, inte så att du fört honom bakom ljuset! Verkar som att han har flippat ur helt. Om det nu var så att han inte ville ha ett barn till borde han väl ha pratat med dig om det tidigare! Förstår att det är otroligt frustrerande att sitta och inte veta varför han lämnat dig, jag blir upprörd för din skull! Skitstövel rent ut sagt, varför kan han inte bara berätta vad som är fel i stället, det är ju helt sjukt att hålla på och straffa dig så här!
    Ja jag tror ibland att han gått in i nån form av depresion när jag blev gravid. Han blev ju glad då och sa till sonen att han skulle få ett syskon och att han hoppades på en pojke osv. sen berättade vi för de närmaste. helgen innan han lämna mig berätta han för sin bror sen helgen efter lämnar hanm mig bara. Säger att han har inte känslor för nått och han känner inget för mig. Sen är han bara iskall. Han har inte heller frågathur jag ska göra med barnet. Det enda han har sagt är - jag är rädd för att bli pappa. - vill inte bli pappa... Jag fattar ingenting. Men han har inte sagt rent ut till mig jag vill att du tar bort det.. Ja jag tog ut spiralen i feb och vi sa blir det så blir det. Enda förklaringen han har det är att jag känner ingenting, jag vill inte kämpa och ser ingen annan utväg.:( Beter man sig såhär underligt om det bara var att han tappat känslorna??? Är man såhär kall å elak då?
  • annanazell

Usch idag är en hemsk dag för mig.. Han kommer och hämtar alla sina grejor idag. Mår piss, gråter...

• annanazell

Jag tror jag väntar en pojke. Har det på känn. Men har gjort två intelligender test och båda två visa flicka. haha... Så jag vet inte, någon som testat intelligender?? Undra hur säkert det är.

• annanazell
    Joggi skrev 2010-01-06 15:52:15 följande:
    Har oxå massa funderingar kring hund och vagn i bil...Har ju en Grand Danois och fattar inte riktigt hur det ska gå.. Men vi ska köpa en saab 9-5. Ev en kronan vagn. En 9-5:a är 109 cm lång i bagaget och vagnen 89 ihopfälld. Sen får vi se vad som blir kvar åt hunden så köper vi en bur efter.Förra året hade vi 2 Grand Danois, herregud, hur skulle det ha gått? Minibuss.....Tänk i framtiden när man ska åka på semester med hund och unge, haha.. Packad bil.. Svensson svensson=D
    Dottan du får skriva här om de berättade för dig könet imorn.. Jag har också hört att de inte berättar i huddik, men hoppas på att få veta ändå vid UL. Man får väl spela dum och lossas som att man inte vet att de inte säger:)
  • annanazell
    Joggi skrev 2010-01-06 18:03:09 följande:
    Okej.. Låter ju bra att det är skyltat iaf=)Så svårt borde det inte vara att hitta dit... Det ska jag absolut göra=) När är det dax för ditt UL?
    Ska göra det ganska sent så ska inte dit förren den 25/1.
  • annanazell
    Joggi skrev 2010-01-07 16:21:21 följande:
    Snart din tur, tiden går fort=) Och fråga om könet, iaf hon jag hade va jätte samarbetsvillig=) Tror dom bara har 2 st där oxå..
    ok gud vad kul då ska jag fråga:) Hur sa du det då liksom att du ville veta???? Hoppas jag får en snäll också då som säger det:)
Svar på tråden BF Juni 2010!