Inlägg från: JuliaIsabella |Visa alla inlägg
  • JuliaIsabella

BF Juni 2010!

Nu har jag md hittat hit har tid till läkaren i moron 10:30 så nervös

• JuliaIsabella
    Milliemolly skrev 2009-10-26 17:10:29 följande:
    I malmö kostar KUB 3000 kr om man gör det på helgen, ca 2800 kr annars! Idag gjorde jag vul. SHIT VAD NERVÖST! benen bara skakade. Han sa först att det var så litet, vecka 5 och jag blev helt knäckt för jag vet ju när allt blev till..........................sedan mätte han och mäte och knappade osv jättelänge och jag låg nästan och skakade och sist säger han : du är i vecka 8.......................8+1men jag är i vecka 7+1 enligt FL så jag vet inte vad jag ska tro????Men jag fick se fostret, hjärtat slå, gulkropp, hinnnsäck och navelsträng! Så här långt - so good! Ska ringa BM i mrogon!
    Gud så skönt ska träffa läkaren i morgon och hoppas på att han täke göra ett VUL eftersom jag har haft ett utomkvet -07
  • JuliaIsabella
    kela81 skrev 2009-10-26 18:29:29 följande:
    Tack för alla grattis haha, ja det är häftigt men så chockande, vet inte riktigt hur jag ska få in det här i skallen Vi viste ju att risken/chansen fans då jag blivit gravid med pergotime, men trodde väll ändå inte att det skulle vara så....
    Hejsan och stort grattis till bubbel lycka anade du att det var två?
    har du mått extra illa?
    blivit stor fort?
    vilken vecka är du i oj så många frågor
    jag ska nämligen till läkaren i morgon oc det är mit 3 barn men usch så jag mår med denna lilla mår så illa kan inte äta någe knappt
  • JuliaIsabella

Hur mår ni alla en annan så håller illamåendet i sig... hoppas att det ger sig snart äter postafen hjälper till en viss den men har fortfarande svårt att äta

• JuliaIsabella
    kela81 skrev 2009-10-26 22:44:26 följande:
    Tack för alla grattis tjejer JuliaIsabella: nä, trodde inte alls att det var två, viste ju att det skulle kunna avra det då jag ätit pergotime, men med tanke på de dåliga ods vi hadde för att bli gravida så blev jag förvånad över att vi i huvudtaget blev det, så två var liksom över mitt förstånd Jag mår välldigt illa, men har ju ingen tidigare graviditet att jämföra med, ganska så svullen och byxorna klämer åt, jeansen har jag inte ens drömt om att prova haha....Är i vecka 7+5. Spännande med läkaren för dig i morgon, ska du göra vul?Hk83: va skoj, tror du att du kommer få bli min mentor nu då eller inte haha....MillieMolly: tack, jag hadde bara "tänkt mig en" men två blir väll bra det med haha...hon såg inte så bra, men hon trodde att min uträkning stämde relativt bra, ena tvillingen kunde hon mäta den var 9 millimeter, den andra låg gömd. Vi ska på nytt vul på torsdag där de har lite bättre aparater så då får vi se exakt.
    Jag vet ej men hoppas på ett vul får se skriver och berättar i morgonhur det gått
  • JuliaIsabella
    Bustrollen skrev 2009-10-27 06:28:35 följande:
    Grattis ! Vad roligt Ska till bm idag och ta blodprov och grejer. Ser inte fram emot det...hatar nålar Är väl bara att änja sig antar jag.
    Lycka till hos bm i dag
  • JuliaIsabella

Hejsan alla vad ni skriver ´hinner inte med =)
    var hos läkaren och han gjorde ul plus vul allt såg bra ut satt där det skulle =) och var bara en
    nu är det bara att invänta fvp om ca 2 månader usck är så nervös
    hoppas verkligen att det kommer att gå bra och att lilla bebisen är frisk!!

Jag jobbar som personlig assistent trivs jätte bra med mitt jobb =)

• JuliaIsabella
    stina84 skrev 2009-11-02 10:59:41 följande:
    Roligta att få göra ett VUL! Det kommer säkert gå bra ska du se Du får berätta hur det gått sedan Ni som gjort VUL, har ni fått köpa bilder? Någon som har något man kan få se?
    Hejsan jag fick göra vul och ul den 27 okt och fick en bild med mig kostade inget för mig =)
  • JuliaIsabella
    stina84 skrev 2009-11-02 11:22:39 följande:
    Vad roligt! Vilken vecka var du i då? Du har den inte på datorn så man kan få se?
    Jag är vecka 8+2 vecka 9 blev bak flyttad en vecka enligt mens skulle ja va 9+2 men anade att det var en vecka senare så nu väntar jag på fostervattenprov om ca två månader är nervös och orolig
  • JuliaIsabella

Här är mina symtom som inte alls är lika min sons tycker jag

* Trött
    * Kissar mycket
    * finnar
    * Svullen mage
    * Förstoppad en del dagar
    * kan inte äta (inge är gott)
    * mår illa till och från men bättre nu fick förut äta postafen
    * mörkare vårtgårdar

* Inga ömma bröst alls
    * inge växt värk alls som jag känner av