BF Juni 2010!
Usch är så tråkigt väder och vill att tiden ska gå fort ska flytta i dec och väntar på fvp i dec kom igen tiden rulla på vecka 9 nu 8+4 tror jag =)
känner mig knappt gravid inte somn med sonen hoppas bara att allt är ok
Usch är så tråkigt väder och vill att tiden ska gå fort ska flytta i dec och väntar på fvp i dec kom igen tiden rulla på vecka 9 nu 8+4 tror jag =)
känner mig knappt gravid inte somn med sonen hoppas bara att allt är ok
Kan berätta att jag ska göra fostervatten prov i december någon gång ska inte göra någe KUB alls då min läkare tyckte att jag skulle gå direkt på fvp jag är så nervös och jag är dock bara 28 år
Hejsan alla nu är det ej lång tid kvar tills inskrivningen på tisdag 10 november =) hoppas på att få ett spikat datum för fvp hoppas tiden går fort kram
Hejsan alla nu är det ej lång tid var tills inskrivningen på tisdag 10 november =) hoppas på ett bokat datum för fvp och att tiden går fort kram
Vecka 10 i dag tiden går rätt fort i alla fall =) bm på tisdag
Oj va ni skriver hinner inte med alls =) ska till bm i morgon får se vad som händer ska vara där kl 10 ha en bra kväll alla
mitt illamående håler i sig än suck var borta ett tag men nu tillbaka
Så tjejer inte långt kvar till jag ska vara hos BM nu kl 10 spännande det ska bli hur mår ni andra?
jag mår illa fortfarande vecka 10 9+3