BF Juni 2010!
De tabletter som bm på mvc rekomenderar en att äta under grav heter niferex. på många apotek har de järntabletterna bakom disk så be personal om hjälp.
Hej tjejer!
Jag har tidigare inte riktigt vågat ta mig hit. Ni skriver så otroligt mycket, men nu är jag trött på alla trådar som dör ut så jag tänkte att om jag inte är med i en massa småtrådar utan bara i en enda stor kanske jag hinner med ändå? Vi får se hur det går.
Jag har en son som är född i mars i år och nu är bebis beräknad till den 29 Juni ungefär. Kommer nog aldrig hinna läsa ikapp mig men ska försöka lite smått.
Hur mår ni alla?
Tack för välkomnandet!
Jag mår oförskämt bra. Alla mina symtom är väl egentligen helt borta.
Lite oroande eftersom jag hade likadant i juli i år och det visade sig då att jag fått ett ma. Men jag väljer att inte tänka på det innan vul nästa fredag.
Jo, jag har märkt att man inte kan vara borta mer än några minuter ifall man ska hinna läsa ikapp sig och med en 8månaders som inte vill vara still eller sova så kan det bli lite kämpigt. hehe. Men jag får helt enkelt anstränga mig.
minns hur kul det var att vara med i bf trådar från då jag väntade alexander.
bustrollen: Usch och fy för att må illa! Fast på ett vis kan det vara skönt också, då vet man att det händer grejer. Hoppas det släpper helt snart. Ett plus är ju att du fått sova inatt iaf.
kan vara bra att ha krafter inför tentan. Lycka till med den!