BF Juni 2010!
Tycker fortfarande gemensam träfftråd verkar krångligare än att bara gör en för staden man bor i.
Tycker fortfarande gemensam träfftråd verkar krångligare än att bara gör en för staden man bor i.
Godmorgon tjejer.
Här är det samma som vanligt. har typ inga symtom alls. Men nu har jag iaf känt av lite små molvärk i magen i ett par dagar så nu är jag mest oerhört tacksam för att jag slipper symtom.
Längtar och väntar: Vilken tur att vi alla är olika!!
Kompisar har jag, men det är alltid kul att träffa fler. Dessutom kan man ha oerhört mycket gemensamt med många förutom grav. och bebisar även om man träffas via fl. Bajs var inget jag NÅGONSIN skulle prata om innan jag fick barn, men nu är ju det den största delen av min värld så vad finns det liksom annars att prata om?
Självklart pratar jag om "ett eget liv" och jag pratar aldrig om min nuvarande graviditet annat än här på nätet. Jag lägger fokus på min son och det är hans bajsblöjor som har blivit mitt största intresse
ska de flesta av er här göra kub test?
någon här som hört talas om hallonblandste?
Jag drack det i slutet av min grav med sonen för att stärka livmodern och efter det kunde jag inte sluta dricka. men det kan ju framkalla sammandragningar, så jag vet inte.. man kanske inte ska våga dricka det längre?