BF Juni 2010!
Tackar också för inbjudan och hoppar in här!
Tackar också för inbjudan och hoppar in här!
Usch jag börjar bli lite orolig då jag de senaste dagarna inte känt någonting knappt. Visserligen är det ju skönt, men samtidigt lite oroande. Jag vet att man kan ha såna dagar då man inte känner nått, men nu har det gått flera dagar. Visst fortfarande trött, men inte s mkt längre och mår inte lika mkt illa, det bara kommer och går lite då och då...
Tycker att det känns som en evighet till v.18 till ultraljudet. Ska visserligen göra KUB, men ändå. Är bara i vecka 9 (8+3)...
Någon mer som känt så att symptomen kan försvinna lite då och då?
hallå tjejer!
Var ett tag sedan jag var här inne och kikade, men har haft fullt upp.
Igår fick jag titta på bebben, så spännande fast jag såg inte så mkt. BM såg mer både armar och ben, dock såg jag hjärtat slå. Nu vet jag vilken dag jag är i. I går trodde jag att ajg var på 10+4, men visade sig vara 10+0 så 10+1 idag!
Gud vad ni skriver! Vad roligt!!
Jag har inte haft tid att vara här inne på FL på ett bra tag.
Jag har jätte problem med min mage. Någon mer som har det och hur löser ni det?
Med problem menar jag att jag lätt blir förstoppad.
Tack för tipsen!
Jag köpte något på apoteket som funkade bra, men det fick man bara anävnda en viss tid. Så får nog ta och testa något av era råd. Jag har haft problem innan då jag är laktosintolernat, men nu under graviditeten har allt blivit mkt jobbigare. Är glad om jag kan gå på toa var femte dag..
Men jag kom ihåg när min mage var kass innan så åt jag linfrö och några andra frön på gröten varje morgon och det hjälpte kanon! Så får nog testa det igen. Måste det vara så här genom hela grav. eller är det bara i början?
Skulle precis skriva samma sak ;)
Vilken fin mage! Är det ditt första barn eller har du barn sedan innan? Tänkte bara på hur väl den syntes.. Så avundssjuk.
OK, jag har rätt "fläskig" mage i vanliga fall så här känns det som att det dröjer innan man kan se min bebismage. Går på torsdag in i vecka 13.