• msfine

BF Juni 2010!

Tack för inbjudan.

Mitt mående är väldigt varierat.
    Ena sagen mår jag bra andra mår jag illa som vara den och spyr.
    Men konstant trött är jag och hungrig :(

I helgen köpte jag olja mot graviditetsbristningar, nån som har nån erfarenhet av det?

• msfine

Jag har också lite molvärk men det är mest på vänstra sidan av magen...är det vanligt att det är mer på ena sidan?

• msfine

Vilda Tiger skrev 2009-10-28 14:24:07 följande:

Jag ska inte ta vaccinet. Det känns inte rätt i maggropen. Nu är det bannemej dags att ta fram gravidkläderna snart. Jag har ETT par brallor smo jag kan stänga och de andra sitter jäklarns obekvämt.
    och jag lär nog köpa några par...byxorna sitter inte skönt...skönt att det finns stretch iaf men det hjälper inte länge till det =(
  • msfine

Godmorgon!

Jag som har mått bra på fm i några veckor nu och bara mått illa på em, kräktes imorse....suck vad trött jag blir. Hoppas jag blir piggare på em middgarna nu för i veckan börjar skolan igen utöver heltidsarbete. Är tufft nu att både plugga och jobba. Läxorna det får göras på helgerna orkar inte med det under veckorna. Jag är glad om jag håller mig vaken till 21. Stackars min man men förhoppningsvis blir jag piggare snart.

• msfine

Har fått låna seabands av min svägerska. Nån som vet hur de ska sitta?

• msfine

Vågar inte heller väga mig, byxorna sitter INTE skönt.
    Ska vänta ett litet tag till innan jag köper mammabyxor.
    Ska skriva in mig nästa vecka ska vänta till efter det iaf.

• msfine

Nån som vet nån jämförelse guide på graviditets försäkringar?

• msfine

Själv har jag mått illa mer eller mindre hela tiden. Mest em illamående. Var bättre ett tag men nu mår jag super illa nästan varje dag och så speciellt på em. På tisdag har jag inskrivning och imorgon går jag in i vecka 11. Mina bröst ömmar bara lite nu och tröttheten börjar avta lite på kvällarna. Har lite ont i magen då och då, men det är säkert sk växtvärk.
    Till veckan måste jag kolla på mammabrallor. Börjar bli lite tjat.
    Har ni talat om på jobbet än?
    Det är inte jag, min chef frågade mig på alla 3 intervjuerna om jag skulle skaffa barn och jag sa blankt nej, vad ska man säga? ( Har jobbar med detta sen jan).
    Fattar inte att han inte har märkt nått springer och spyr stup i kvarten. Sitter i rummet brevid honom så han har koll när jag springer iväg.

• msfine

Idag var jag på inskridning hos BM, fick en kanon gullig tjej.
    Jag kommer att vara sjäkvksirven resten av veckan, ska bli ganska skönt eftersom jag mår som ett lass skit. Mår super illa och är extremt känslig. Börjar grina för allt, och jag grinar ALDRIG annars *suck

• msfine

AnAngerl: det är lika för mig, har blivit mer illamående ju längre jag har gått. ÄR också i vecka11. Denna vecka är jag sjukskrivern. Spyr och spyr men äta kan jag som tur är :) eller kanske inte för jag behöver inte gå upp nått.

Svar på tråden BF Juni 2010!