• msfine

BF Juni 2010!

Kampen mot illamåendet, rond 3.
    Nu har jag provat
    postafen- hjälper inte
    sea bands- hjälper inte
    ingefära te- vet inte än ska fixa mig en kopp snart

nån som har nå andra tips?
    det där med att äta innan man går upp ur sängen fungerar inte heller, mår mest illa från lunch till jag ska sova.

• msfine
    hemljuvahem skrev 2009-11-16 18:30:39 följande:
    Någon som prövat Ingefärate måt illamående? isf har det funkat? Smakar det bedrövligt?Drar i alla trådar nu..
    Har köpt ingefära te, grack det imorse höll på att dö men med mjölk i slinker det ner. Vet inte om de hjälper men har kännt mig ganska ok de sista dagarna
    Prova och se, det finns på hälsokost
  • msfine

Idag var jag till vårdcentralen, har fått prickar över nästan hela kroppen...och de kliar. Fick en liten tub korstison, kommer inte räcka länge så mycket prickar som jag har :(
    Och de vet inte vad de kommer ifrån.
    Kan man få utslag av stress?

• msfine
    Martinis84 skrev 2009-12-06 13:11:43 följande:
    Kan man ha "mensvärk" fortfarande?vet att man kan ha det i början, går in i vecka 15 i morgon och börjar känna lite värk. Inte så att det göra ont och inte hela tiden, men den finns där ibland. Kan det vara växtvärk så det är ofarligt? Eller vad beror det på? Någon som känner likadant?
    Känner exakt samma sak, får ont på sidorna ibland också det känns som det drar ihop sig...svårt att beskriva kännslan.
  • msfine

Idag fick jag tid för UL den 13 januari. Längar verkligen.
    Det känns som jag har nått i magen, det "krampar" sig i magen när jag stressar vilket inte känns speciellt lusigt...så jag försöker ta dte lugnt men lättare sagt än gjort. Nån mer som har en sån kännsla?

• msfine

I vecken vecka ska ni på RUL? Jag ska i vecka 20 (i Falun) tycker att det är ganska sent

• msfine

Nu på morgonen kännde jag bubbel, pickande eller vad man ska kalla det i magen för första gången...lite fränt.

Sista veckan har min mage växt enormt, ska börja ta kort på den nu.

17 minus grader har vi i Ludvika idag *brrrr. Ska julhandla och storstäda idag så lite lär jag sticka ut snoken.

• msfine
    rödnos skrev 2009-12-19 12:26:09 följande:
    Vilken vecka är du i??
    Jag är i vecka 16
  • msfine

Nu har jag lagt in bild på min mage, kan nån se om den syns eller inte...bilden inte magen (för den syns)

• msfine

Hur lägger man till bilder lägger det i galleri och standardmappen, men verkar inte fungera :(

Svar på tråden BF Juni 2010!