Inlägg från: Mollystar |Visa alla inlägg
  • Mollystar

BF Juni 2010!

Tack för inbjudan mejola. Jag hoppas oxå in här , jag har genomgått 2 ivf behandlingar och detta är andra gången jag är gravid , förra gången fick jag missfall. Men nu ska det väl ändå funka hoppas jag. :) Så denna onsdag nu är det samma dag som sist jag fick missfall så jag är lite nervös inför den dagen. Nästan alla jag känner vet om att jag är med barn eftersom jag har varit öppen med vad jag genomgår på jobbet och så eftersom man måste vara borta nåndag. Sen är det kompisar  , viss släkt och så klart hela min familj och viss av sambons familj. 
    De enda symtom jag har är trötthet , kissa ofta och lite molande värk i tjejmagen. Har varit lite illamående  2 gånger ungefär nån minut.

• Mollystar

Glömde skriva att jag har även mycket ömmande bröst framför allt på kvällen.

• Mollystar
    stina84 skrev 2009-10-25 18:26:27 följande:
    Var inne och läste på din press. Vad länge ni försökt få barn. Jätte roligt verkligen att det tagit sig nu! Önskar er all lycka med det lilla fröet i magen att det vill stanna!
    Förlåt att jag inte har svarat dig jag såg inte att du hade svarat. :) Ni skriver ju så fort så man hänger inte med.
    Ja vi har försökt länge , önskar ju nu att vi hade begärt hjälp tidigare istället för att föröka så många år som vi sjorde men jag hoppas nu då att detta ska funka denna gång :)
  • Mollystar
    Joggi skrev 2009-10-26 14:47:47 följande:
    Ja det är första här med, spännande=) Bor i Hälsingland..Är 24 år, sj?Ingefära har jag inte provat, har lite svårt att tro att det fungerar. Gillar inte ingefära speciellt heller. Men man kan väl kanske prova att bara ha i lite kanske.. Om inte piller från läkare fungerar så brukar inte ingefära och andra huskurer heller fungera (har jag hört då)Gud va jobbigt! Stackare=( Tror ingen som inte kännt det här förstår hur det känns.. Känns som magsjuka dygnet runt, vecka efter vecka......
    Jag kommer oxå från Hälsingland. :)
  • Mollystar

I dag kom illamåendet sakta smygandes för att kännas spydde 3 gånger i hela kroppen fick äta nått hela tiden eller tugga tuggumi det höll det i chakt. Men nu har det gått över och hoppas att jag inte har det hela dagarna, jag har ju viljat ha illamående för att känna mig lite gravid men jag kommer nog att få ångra mig.

• Mollystar
    Förlåt skriver som en kratta ändrar om i texten lite vart lite fel. Sorry

I dag kom illamåendet sakta smygandes för att kännas i hela kroppen, spydde 3 gånger ,fick äta nått hela tiden eller tugga tuggumi det höll det i chakt. Men nu har det gått över och hoppas att jag inte har det hela dagarna, jag har ju viljat ha illamående för att känna mig lite gravid men jag kommer nog att få ångra mig.
  • Mollystar
    angeni skrev 2009-10-27 13:38:49 följande:
    Ja, man vill ha det och när man har det ångrar man sig. Jag hoppas du slipper det! Är inte kul alls.
    Det började ju i dag så får väl se om den återkommer nått mer i dag eller i morgon :)
  • Mollystar
    stina84 skrev 2009-10-27 14:22:49 följande:
    Summer: Ja det är verkligen en solskenshistoria Så roligt för er Hoppas verkligen och håller alla tummarna för att alla vi som är här får behålla våra små pyren i magarna och att vi får smärtfria graviditeter och friska välskapta barn!Någon som har börjat kika på vagn? Jag är sååååå sugen på en KRONAN!!!
    Jag har tittat och hittat denna vagn som jag vill ha , min sambo kommer från småland så vi ska åka ner i januari och ska då åka in på denna affär och kolla på den här och ser den bra ut så beställer jag den när det börjar närma sig BF.

http://www.annaaxel.se/product_info.php?cPath=24_26&products_id=881
  • Mollystar
    Sweetangel85 skrev 2009-10-27 21:18:00 följande:
    haha häftigt.. jag bor i tranås
    Ja det var häftigt , ja jag tycker dom vagnarna verkar så snygga och stabila så vi får väl se om kroken vill vara kvar tills dess så man kan åka in och kolla. :)
  • Mollystar

Vi har oxå namnen klara och som dig Fargoli tror jag att det är en pojk. Så får se om det tittar ut en Lukaz eller en Miranda i juni. :)

I morgon ska vi ju på VUL så man äntligen får se att man har nått där. :)

Svar på tråden BF Juni 2010!