Joggi skrev 2010-01-07 17:02:46 följande:
Jag frågade om det va helt omöjligt att få veta könet här=) Hon svarade då "Nej, absolut inte, är det någon som har sagt det?" Jag sa då att det va det jag hade hört.. Då gick hon igenom att det va så att dom egentligen inte fick lägga ner tid på att leta men såg dom så sa dom gärna det.. Och hon gick oxå igenom tydligt att svaret inte är 100% utan dom kan ju ha fel..Jag tycker att hon laner lite tid på att titta ändå faktiskt=) Jättesnäll! Håller tummarna på att du får henne, hon hade rödtonigt hår, långt, och glasögon.. Och lugg tror jag om jag inte minns fel..
Vi hade nog samma då , hon såg oxå ut så och jätte trevlig. Mitt lilla barn var mindre än dom trodde så jag ska dit igen om 2 veckor och mäta för säkerhetsskull. men gud vad den rörde sig och man känner inget. Jag frågade om könet men vi börja prata om annat så det glömdes bort men nästa gång då ska jag fråga igen. Detta var det häftigaste jag har varit med om. Kul att jag fick 3 bilder oxå. Och vad mycket man såg av lillskroet , såg att den hade 4 kammrar i hjärtat och bägge hjärnhalvorna och mycket mer. :) nej fan vad kul det var nu längtar man ju som en galning tills den 22 jan när vi ska dit igen. Räkningen här på FL stämde med hur stor den var.