BF Juni 2010!
Har inte skrivit i denna tråden innan, bara skrivit in mig på BF-listan.
Beklagar och skickar styrkekramar till Er som det inte gått vägen för denna ggn.
Läst lite sporadiskt, då jag inte mår särskilt bra och orkar vara så engagerad alla dagar.
Lider av migrän sedan barnsben och när jag blir gravid, så blir den mkt mkt värre. Migrän 4-5d/v och ibland 2anfall/d. I detta tillståndet kan man inte göra speciellt mkt. Mår även illa, som jag alltid gör vid migrän, men det blir lite väl mkt. Försöker få i mig mat, men det är inte så gott alla ggr.
Nu ska jag strax gå och lägga mig, för merän 3-4h orkar jag inte vara uppe per ggn. Är sjukskriven, för jag varken kan el orkar jobba. Vissa dagar kan jag knappt ta hand om mig själv.
Tack och lov kan dottern vara hos dagmamman på dagarna och få leka med sina kompisar.
Sedan är jag glad att vi inte skaffade barn tätt, för det skulle inte fungera när jag mår såhär. Nu förstår dottern att jag måste ta det lugnt och så kan hon göra rätt mkt själv. Hon blir 4år i feb. och tycker det är spännade att jag har en "Kotte" i magen.
Nåde mig ifall jag skulle råka gå från dagmamman utan att hon fått säga Hejdå till Kotten.