Välkomna alla nya!
Var i måndags och köpte lite mammakläder, då det inte är mkt som passar el snarare är skönt. Ska även på bröllop nästa lördag o var tvungen att ha ngt att ha på mig. Tyvärr blev jag jelt slut efter detta o har inte mått ngt vidare varken igår el idag. Så fort jag druckit upp mitt te ska jag gå och sova ngr timmar, så kanske huvudvärken o illamående lägger sig.
mjauen: Ang. berätta och för större syskon, så gjorde vi det nästan meddetsamma. Plussade på torsdagen o på söndagen fick de närmaste reda på det. Dottern var lite vild i soffan på em, så jag tyckte det var lika bra att berätta. Hon fäcktade med armar o ben och det kan ju ta fel. Sade att jag hade en "Kotte" imagen och att hon skulle bli storasyster om allt går bra. Sedan att den skulle komma till sommaren. Nu fyller dottern 4år i början av feb.
JAg mår ju så fruktansvärt dåligt, då jag är gravid och det skulle ju inte gå att hålla det hemligt. Dottern är ju en av dem det berör mkt och då ansåg vi att då skulle hon få reda på det av oss o inte bakvägen av ngn annan.