BF Juni 2010!
Här har jag nu gått in i v 9 (8+1). Önskar att tiden gick liiite fortare för nu mår jag så jävla illa att jag blir handlingsförlamad och bara längtar till att få gå på dass och spy. Tyvärr kan jag inte alltid det och även om jag spyr så lindrar det inget. Fattar inte hur jag har kunnat bli så illamående. Jag hoppas verkligen att det blir ett slut nångång och att jag slipper må så här hela graviditeten.
Har ingen aptit heller men mår ännu mer illa när jag är hungrig, så det är verkligen ett moment 22.
Stackars gubben fick ju gå upp före mig på sin Fars dag och ta hand om dottern medan jag låg grön i sängen. Fast jag ryckte upp mig och bakade en tårta till honom som vi åt nu på em.
När det gäller UL är jag helt klart för att få göra ett tidigt UL i v 10-12. Det finns många fosterskador som kan upptäckas tidigt och genom att få ett tidigt besked så blir inte ingreppet så stort om man tvingas till abort. Nu går jag på ett privat mvc och det var där man upptäckte att vårt barn var skadat i våras. Jag var då i v 10. Hade jag gått hos ett vanligt mvc hade de inte upptäckt skadan förrän i v 19.
Det är tungt som det är att tvingas avbryta en önskad graviditet, men chocken hade nog varit betydligt större om vi fått beskedet på RUL.