• O1I2

!!!!!december mammorna 2008!!!!

Hoppas att vi nu hittar tillbaka till varandra, vi glömde vist att förnya vår förra tråd.

Jag väntar med spänning att ni hittar hit.

Sakanar er alla.

• Svar på tråden !!!!!december mammorna 2008!!!!
  • Mars2007

Toppen initiativ!! Hade inte susning om att den gamla var stängd.

Vad tråkig läsning Yoshimi, hoppas det bara blir bättre från och med nu!

Här går det också undan, Elias går inte själv änu men det går snabbt framåt. Han "pratar" hela tiden.. nästan. Men inte så mkt ord. Än så länge är det mamma, pappa och Emma. Sedan har han tyvärr haft hosta i mer än 2 månader nu. Vi får väl se hur det blir med det. Själv har jag blåsor på hela tungan och en del i gommen och svalget.. hoppas det försvinner snart.. inte bara för att det gör ont men alla smaker är som bortblåsta.. kan inte smaka av maten så sambon får göra det
    Någon annan med erfarenhet? Hur lång tid kan det ta innan de försvinner? Läste på nätet att det kan vara herpes eller höstblåsor.. tvivlar starkt på herpes då jag aldrig haft det innan och inte har munsår (varken nu eller i vanliga fall) så jag tror på höstblåsor alt. en virusinfektion (förkylning) som satt sig så här istället.. Har ni några huskurer eller annat intressant att berätta är jag idel öra!! Visst är det ett i-lands problem men irriterande ändå!

• soffiplopp

tycker det låter som dom där höstblåsorna...(mul o klövsjukan)
    hoppas det blir bättre snart!

• Mars2007

Äsch, nu läste jag lite om höstblåsor på lite olika trådar här inne om hur blåsorna varit och det är uppenbarligen inte det.. skit oxå.. undrar när det ska avta

• Mania x2

Mars2007: Min dotter hade haft blåsor i munnen i somras. Hon fick nån vätska (börjar på M) som vi duttade litegrann med tops i munhålan. Och som tur försvann det efter 1 vecka.

• O1I2

Alltså jag tror att Axel håller på o får hörntänderna, det är vasst där men undrar om det är kindtänderna fast det ser ut att var på hörntandsplatsen, skumt.

De äldre killarna fick liksom hörntänderna sist o så säger oxå tandläkaren att det borde var.

Axel ahr varit så kinkig av detta nu i nästan 2 veckor, suck.

• Gelehallon82
    O1I2 skrev 2009-11-05 18:20:51 följande:
    Alltså jag tror att Axel håller på o får hörntänderna, det är vasst där men undrar om det är kindtänderna fast det ser ut att var på hörntandsplatsen, skumt.De äldre killarna fick liksom hörntänderna sist o så säger oxå tandläkaren att det borde var. Axel ahr varit så kinkig av detta nu i nästan 2 veckor, suck.
    Meja har fått sin hörntand som 3:dje tand, vad jag kan se. Men alla är väl olika antar jag, det finns väl ingen manual i vilken ordning man SKA få sina tänder???
  • Minty B

Yoshimi: skickar en kram här med. Förstår att det måste kännas tungt för dig, hoppas du har nära och kära runt dig som kan stötta.

Här är det fortfarande sjuka barn-är solo också tills på lördag. Inte kul. Nu är det mellanbarnet som är magsjukt. Han är dock pigg och äter som vanligt, men efter en stund kommer allt ut där bak. Känner att jag är less på att inte kunna komma ut och träffa folk och blir även lite orolig för sonen. Han är tunn från början så han har inget att "ta av", hoppas verkligen han snart får behålla maten. Eftersom han ändå är pigg och har aptit borde han väl klara sig ok??

• Matsina

En kompis fick barn i dag och gud vad man längtar tills få ligga på bb. Är ju sån underbar häftig känsla när de kommer upp på bröstet önskar man kunde göra om de 100 gånger.

Ja kan inte fatta att Savanna ska bli 1 år om 20 dagar. Hon går inte heller själv utan bara runt möbler och när man håller handen. Hon har dock förtfarande inga tänder hihii, men de kommer vel någon gång vi får vel se.

Svar på tråden !!!!!december mammorna 2008!!!!