• Chigitita

Lurade av Vistaprint?

Jag har betällt från Vistaprint detta år när det gåller väggkalender men jag har lite problem. har betalat för mina paket men har bara fått bekräftelse från ett av dom
    Någon som har erfarenhet av Vistaprint?
    Har mejlat dom men man kan tydligen bara mejla på engelska även fast dom skickar reklam och bekräftelse på svenska och dom har ett telefon nummer mn deet funkar inte.
    Små saker som gör en lite misstänksam

• Svar på tråden Lurade av Vistaprint?
  • Janna84

Jag har beställt från Vistaprint vid ett tillfälle och det fungerade helt smärtfritt.

• Stumpan83

Jag har skickat efter inbjudningskort flera gånger och har aldrig haft problem.

• Frida 84

har oxå skickat efter därifrån, och jag hade inga problem iaf, men frakten var väldigt dyr tyckte jag.

• Minimamms

Jag har också problem med att kontakta dem. Har fått defekta väggkalendrar där färgen flytit ut och vill så klart ha nya. Telefonnummret fungerar inte och jag har mejlat både på engelska och svenska. Tips på hur man når dem? De är ändå rekommenderade av familjeliv.se

• Blåbärspaj

GAAAH ja jag klickade också där, gjorde en kalender men ändrade mig.har ju inte betalat och de gör ju ingen kalender innan man pejjat så det vore gå att häva köpet?mailat på engelska men får faan inget svar.inte kan de begära att man betalar?Om man inte fått nåt än o de inte gjort nån.

• halli

Har inte haft direkta problem förutom med att de bombarderar en med reklam...har stoppat det nu men det fortsätter om än i förminskad skala.

Det jag tycker var knasigt var att de gör reklam för en massa jättebilliga och "gratis" varor, och tar duktigt betalt för frakten. Har beställt kalendrar en gång men skippar dem framöver.

• Blåbärspaj

jag betalade skiten får se omman får nåt nu :P
    hädanefter ska jag inte vara en korknöt och klicka allt som står gratis på..haha.
    Och ett svenskt företag är ju att föredra!

• Blåbärspaj

hur länge tar det innan man får berkäftelsemail då?efter man betalat alltså

• karin76

Har bara varit nöjd med Vistaprint, beställt kalender och visitkort men funderar på att välja annat alternativ för kalender i år. Låter lite oroväckande (och oproffsigt) att man inte kan få svar på frågor och komma i kontakt med kundtjänst. Som sagt, så vräker de ju ut reklam på svenska så de borde ju kunna svara på mail också...

Svar på tråden Lurade av Vistaprint?