• Chigitita

Lurade av Vistaprint?

Jag har betällt från Vistaprint detta år när det gåller väggkalender men jag har lite problem. har betalat för mina paket men har bara fått bekräftelse från ett av dom
    Någon som har erfarenhet av Vistaprint?
    Har mejlat dom men man kan tydligen bara mejla på engelska även fast dom skickar reklam och bekräftelse på svenska och dom har ett telefon nummer mn deet funkar inte.
    Små saker som gör en lite misstänksam

• Svar på tråden Lurade av Vistaprint?
  • Umbrageous

Jag har beställt saker där sen 2004 och senast för 2 månader sedan, det tar 1,5-2 veckor innan du får din leverans ibland tom mer om du valt det billigaste sättet att frakta. Ibland har de slut på t-shirtar m.m också vilket gör att det dröjer extra.

• Hemlighet

Vi som hade bestämt oss för att skicka efter julkort därifrån. Hittar inga andra som är snygga

Hum undra hur man skall göra nu då....

• Umbrageous
    Hemlighet skrev 2009-11-19 15:54:51 följande:
    Vi som hade bestämt oss för att skicka efter julkort därifrån. Hittar inga andra som är snygga Hum undra hur man skall göra nu då....
    Men de är inga skojjare ju.
  • HardcoreHunny

Vi har beställt en himla massa blandat ifrån dem under de senaste 4åren, skulle la gissa på en 30-40 ordrar då vi har företag.
    Alltifrån visitkort, julkort, inbjudningar, osv.

har aldrig haft några bekymmer med dem, men fick med några demopennor en gång å de var sådär, trycket satt dåligt, samt en t-shirt en gång som var sådär i kvaliten.
    Men alla pappersprodukter har vi alltid varit väldigt nöjda med!

• Hemlighet
    Umbrageous skrev 2009-11-19 15:58:12 följande:
    Men de är inga skojjare ju.
    Kommer att beställa därifrån. Hittar inga andra snygga julkort
  • Minimamms

Jag är glad för alla er som har fått det att fungera. Nu har det gått 48 timmar sedan som jag skickat mejl till dem och har så klart inte fått svar :(
    Käns väldigt B att kasta bort 350 eftersom 2 av kalendrarna inte går att använda. Skulle ju ge dem i julklapp o allt.

Precis här ovanför ser jag reklam för ifolor. Lite bisarrt för det är via FamiljeLiv som jag fått reklam för VistaPrint!

• MamTezz

Hur går det för er som beställt från vistaprint?
    Fick ni ngt svar på mejlen, kom det ni beställt, hur var kvaliten?

Jag väntar på svar på mitt mejl.
    Var en nöt och trodde blint på sidan då jag som en del av er fått reklamen från familjeliv.

Känns som ett himla oseriöst företag ju mer jag funderar på det,

känner mig väldigt lurad. Trodde det gick att kontakta dom i sverige, men nej bara på engelska.
    Men jag får TUSENTALS mejl varje dag på SVENSKA från vistaprint.
    Blir tokig.

Nej aldrig mer vistaprint,
    får hoppas jag får sakerna ial, för betalat har jag ju...
    Kvalite vågar jag inte ens hoppas på efter att läst runt här på fl.

Skulle bli julklappar och julkort..
    annars har jag beställt från önskefoto och fujicolor.
    Tänkte prova detta iår.. känns som en riktigt sur nitlott...

• John D

Min enda erfarenhet av Vistaprint är att det finns nog inget företag i världen som skickar så in i helvete mycket skräpmail som dom.
    Jobbar med IT och ser ofta tusentals mail från Vistaprint liggandes i köerna på mailservar här och var. Och jag överdriver verkligen inte när jag säger tusentals, det är något helt ofattbart vilka mängder med mail dom måste skicka.

• MamTezz

Hur går det för er som beställt från vistaprint?
    Fick ni ngt svar på mejlen, kom det ni beställt, hur var kvaliten?

Jag väntar på svar på mitt mejl.
    Var en nöt och trodde blint på sidan då jag som en del av er fått reklamen från familjeliv.

Känns som ett himla oseriöst företag ju mer jag funderar på det,

känner mig väldigt lurad. Trodde det gick att kontakta dom i sverige, men nej bara på engelska.
    Men jag får TUSENTALS mejl varje dag på SVENSKA från vistaprint.
    Blir tokig.

Nej aldrig mer vistaprint,
    får hoppas jag får sakerna ial, för betalat har jag ju...
    Kvalite vågar jag inte ens hoppas på efter att läst runt här på fl.

Skulle bli julklappar och julkort..
    annars har jag beställt från önskefoto och fujicolor.
    Tänkte prova detta iår.. känns som en riktigt sur nitlott...

• The Man

Säger som de flesta andra i tråden. Jag har beställt säkert 20 gånger från Vistaprint under de senaste två åren och bara varit nöjd. Visst tar de hutlöst betalt för frakten, men så är varorna i stället så mycket billigare.

Svar på tråden Lurade av Vistaprint?