• Chigitita

Lurade av Vistaprint?

Jag har betällt från Vistaprint detta år när det gåller väggkalender men jag har lite problem. har betalat för mina paket men har bara fått bekräftelse från ett av dom
    Någon som har erfarenhet av Vistaprint?
    Har mejlat dom men man kan tydligen bara mejla på engelska även fast dom skickar reklam och bekräftelse på svenska och dom har ett telefon nummer mn deet funkar inte.
    Små saker som gör en lite misstänksam

• Svar på tråden Lurade av Vistaprint?
  • MamTezz

Hur går det för er som beställt från vistaprint?
    Fick ni ngt svar på mejlen, kom det ni beställt, hur var kvaliten?

Jag väntar på svar på mitt mejl.
    Var en nöt och trodde blint på sidan då jag som en del av er fått reklamen från familjeliv.

Känns som ett himla oseriöst företag ju mer jag funderar på det,

känner mig väldigt lurad. Trodde det gick att kontakta dom i sverige, men nej bara på engelska.
    Men jag får TUSENTALS mejl varje dag på SVENSKA från vistaprint.
    Blir tokig.

Nej aldrig mer vistaprint,
    får hoppas jag får sakerna ial, för betalat har jag ju...
    Kvalite vågar jag inte ens hoppas på efter att läst runt här på fl.

Skulle bli julklappar och julkort..
    annars har jag beställt från önskefoto och fujicolor.
    Tänkte prova detta iår.. känns som en riktigt sur nitlott...

• MamTezz

OJ var inte meningen att det skulle bli så många inlägg, trodde inte det hade skickats!

Sorry!!

The man...åh va det käns bra att höra att du fått dina order.. liite lugnare nu.. men inte fått någon bekräftelse än :S bara de kunde skicka den.. flera dar sen jag betalade nu..

• sstv

Har beställt lite olika trycksaker från VistaPrint vid flera tillfällen. Har aldrig varit något problem.

• Leone i Västerås

Jag har beställt från Vistaprint massor av gånger under flera år. Säkert 50 gånger, och det har aldrig varit problem. Någon gång tog frakten lite längre tid än väntat och en gång var det ett tryckfel (åtgärdades snabbt och effektivt av företaget som dessutom skickade kompensation!)
    Jag är supernöjd med dem och brukar rekommendera dem åt andra 

Mamma till fyra underbara barn på jorden och två i himlen
  • MamTezz

Leone, när det var tryckfel, hur gjorde du för att få det bytt?
    Om nu ngt skulle vara fel så är de ju bra att veta.
    Nämligen läst runt och det verkar vara många som inte får tag på dom.
    Varken genom mejl eller telefon...

• Leone i Västerås
    MamTezz skrev 2009-12-10 11:14:06 följande:
    Leone, när det var tryckfel, hur gjorde du för att få det bytt?Om nu ngt skulle vara fel så är de ju bra att veta.Nämligen läst runt och det verkar vara många som inte får tag på dom.Varken genom mejl eller telefon...
    Jag tog bara en bild på de felaktiga visitkorten och visade att det var suddigt tryck, och mailde till dem.
    De skickade nya inom en vecka.
    Mamma till fyra underbara barn på jorden och två i himlen
  • karin76

Jag fick hem fotokalendrar från Vistaprint häromdagen. Superfina! Är jättenöjd med fotokvalitet och utseende. Bra och säkert packade var de också och det blev inte så dyrt. Att de sen vräker på en reklam är ju en annan sak...

• Thursday

Har beställt från Vistaprint någon gång och det var inga problem, sen att det är irriterande med all deras reklam är ju en annan sak.

• MamTezz

Karin, när beställde du och hur många dagars leverans tog du? och hur många dagar tog det innan du fick kalendrarna?

jag fick min betalningsbekräftelse nu*glaaad och lättad*
    Hoppas jag också kan rekommendera dom sen..hoppet börjar komma tillbax nu efter alla nya inlägg här :)

Hoppas jag hinner få julkorten innan den 16 :) Det verkar ju som de då det är en vecka kvar och det var några dar sedan jag beställde. wooohooo *hoppas*
    fö julkorten kommer bli jättefina om kvaliten är bra! :)

• karin76
    MamTezz skrev 2009-12-10 13:33:54 följande:
    Karin, när beställde du och hur många dagars leverans tog du? och hur många dagar tog det innan du fick kalendrarna? jag fick min betalningsbekräftelse nu*glaaad och lättad* Hoppas jag också kan rekommendera dom sen..hoppet börjar komma tillbax nu efter alla nya inlägg här :) Hoppas jag hinner få julkorten innan den 16 :) Det verkar ju som de då det är en vecka kvar och det var några dar sedan jag beställde. wooohooo *hoppas* fö julkorten kommer bli jättefina om kvaliten är bra! :)
    Jag tror jag valde leverans "standard" bland deras val om jag minns rätt, dvs. 14 dagar. Och de höll tiden med marginal. Beställda 29/11 och paketet kom i går, den 9:e alltså.
Svar på tråden Lurade av Vistaprint?