Umeåmammor hösten 2005 (19)
men oj, nu blev jag förvånad.........
grattis grattis grattis.
men oj, nu blev jag förvånad.........
grattis grattis grattis.
Tar bort oss på lördag för vi har fått annat inbokat. Men vi kan boka in söndagen så har vi nåt att utgå ifrån.
Vad skall vi göra? Träffas och leka och fika pepparkakor och lussebullar eller? För det kanske är ett lite väl stort projekt att försöka sig på att baka eller pyssla eller så? Vad tycker ni?
Lördag 12 december
*My05 med familj
*Jelon med familj
Söndag 13 december
*snillis med familj
*My05 med familj
*Jelon med familj
*Molly med familj
Lördag 19 december
*snillis med familj
*My05 med familj
*Molly med familj
Söndag 20 december
*snillis med familj
*My05 med familj
Ja, vi kan ju alltid vara här
Lite knytis i all enkelhet blir väl bra.
Jag föreslår att vi bestämmer söndag eftersom det verkar vara flest som kan då.
Lussefika hos Pernilla söndag 13 december kl 14.
*Pernilla - glögg med tillbehör
Förslag till Helena - julmust, lussebullar (kanske inte till alla men ett bidrag - jag kan också bidra)
Grattis Mimmi (för visst var det hon i tidningen)
Vi har lite olika Memomry-spel som nu också Molly börjat fatta lite av.
Annars har vi ett Bamsespel där man skall få 4 i rad - det gillar Arvid.
Fiskespelet har vi också men det gillar de mest att sitta vid själva. Annars spelar Arvid ibland dataspel och är verkligen jätteduktig.
Ang. sprutan så verkar ju faran vara så gott som över redan - lagom till att alla "vanliga" får börja sprutas. Otroligt dålig planering måste jag säga!
Mammizen: det var verkligen inte menat som kritik mot de stackarna som måste utföra jobbet men jag står ändå fast vid att jag tycker att administrationen kunde varit bättre. Tex känns det ju skitkonstigt att man inte tar barnen först eftersom de är de värsta smittbärarna. Och velet runt de riktigt små kändes väldigt oproffsigt. jaja, de gör säkert så gott de kan allihop.
Helena (och andra): vid 14-tiden blir väl bra. Det är lite si och så med sovningen på helgerna för Molly men man kan ju inte styra varenda aktivitet utifrån det
Och man kan faktiskt dyka upp även utan bidrag - sånt där brukar jämna ut sig i slutändan
Kul att det är så många som kommer. See yaa later!
Terese: Denise tog er skötväska - vi antog att det var lättare för er att få tag på den där
Nu är jag helt slut - det tar på krafterna med lussefika.
Pia: för mig/oss tog det ju lång tid första gången och snabbt andra men de säger ju att det tar i genomsnitt 7 månader så innan det har det ju tom tagit kort tid eftersom det då är kortare än genomsnittet. Har du koll på när du har ÄL? Det "enda" är ju att ha mycket sex då, några dagar före och några dagar efter.
Men vilka små krabater
Är han mindre än henne eller är det bilden som förvirrad.
Hon ser i allafall ut att vara lik sina syskon.
Myyyysigt med alla fyra barnen på bilden.