Umeåmammor hösten 2005 (19)
Umegullan: eller löpträna i -20. Mina ögonfransar och ögonbryn var alldeles isiga då jag kom hem
Pia: sänder en kram via etern!
Umegullan: eller löpträna i -20. Mina ögonfransar och ögonbryn var alldeles isiga då jag kom hem
Pia: sänder en kram via etern!
Den 28:e åker jag till Uddevalla men så är det ju alltid att inte alla kan.
Bestäm nåt bara så får vi se hur många som kan.
Kanske man kan ställla upp två alternativ eller så bestämmer helt enkelt någon ett datum och så får de som kan komma. Det går ju fler tåg om man inte kan.
Middag på stan kl 18
Ons 27/1
*Jenny
*Pernilla
Tors 28/1
*Jenny
Tors 4/2
*Jenny
*Terese
*Denise
*Pernilla
När A hade kalas hade vi bjudit in 4 barn plus ett barn till Molly som fick vara med på ett litet hörn (vi hade inget eget barnkalas för henne).
Sandra: usch, vilken mardröm!
Vi har ljusgrått i sovrummet. Det trivs vi bra med
Jag tycker att vi bestämmer den 4:e så vet vi.
Om det kan vara till någon tröst har inga av våra barn sovit hela natten vid 2 års ålder. A började så smått sova hela nätter vid 2,5 och vid 3 ca sov han varje natt hela natten (med några få undantag såklart).
Ang Linas förslag så tycker jag att vi stryker Allstars för där var vi ju i somras.
Annars är förslagen bra. SÅ hur bestämma?
Jag mår också tjyvtjockt. Blev vrålförkyld på minuten igår. Från inget till totalt igentäppt. Har verkligen influensakänningar i kroppen - värk, huvudvärk, frossbrytningar - men ingen feber. Och vi som skall ha gäster om 2,5 timma ![]()
Vi har hyrt två säsonger på ett företag som heter skifix.com (som ligger i boden). Runt 600 spänn för två säsonger för skidor och pjäxor plus lite extra för stavar. Det vi köpt själva är hjälm för det måste de ha för att få åka i Bräntis iaf.
Ida: nästa torsdag, 4 februari.
)
)Ida: jag frågade för säkerhets skull om det gick att plussa på någon mer närmare och det var inga problem sa han.