• Anonym

Tjejen i bastun

Idag när jag hade vart och tränat så gick jag in i bastun, där satt en kvinna och läste tidningen, hon satt längst ner så jag fick kliva över hennes ben för att komma längst upp. Jag är inte speciellt pryd av mig så jag hade ingen hand duk på mig. Satt där och blundade och njöt av värmen,sen när jag ska gå ut så ser jag att hon ligger där och onanerar helt öppet.Tittade lite på henne och då log hon.

Har ni vart med om nåt liknande?jag skulle nog aldrig klara av att göra det när jag visste att de kunde komma in folk helt plötsligt.

• Svar på tråden Tjejen i bastun
  • Stårschan

Har aldrig upplevt något liknande, och hoppas verkligen att jag slipper!

Vet gör blott den som vida far och färdas bland mycket folk
  • Anonym (666)

oj, va spännande! jag hade nog tuppat av så kåt som man är såhär i väntans tider hade det nog tänt till direkt

• Schnooglewookiemush

Den har man ju aldrig hört förut...

• Anonym

Även om man hade blivet kåt av att se henne så är frågan om skulle våga göra nåt själv eller med varandra.

• rosenknopp09

har aldrig varit med om något liknande det var något nytt helt klart!
    hade själv aldrig vågat något om någon kommer in vad skulle de tro?

• Anonym (varning varning)

Sex i bastun är ingen bra idé om den är ordentligt varm.
    Risk finns att man svimmar om man börjar andas för häftigt.

• Frelisac

Inser att jag antingen är pryd eller naiv, för jag hade säkert gjort om det i mitt huvud till att hon kanske hade svamp eller mask eller nåt och att det var därför hon var där och pillade.

I går när jag var på badhuset hittade jag en engångshyvel i allmänna duschen. DET tyckte jag var konstigt/äckligt. Skulle ni raka benen/bikinilinjen så där bland folk? Vad skulle ni tycka om ni såg nån göra det? Inte ens mina pojkvänner har sett mig med hyveln i högsta hugg...

• Kalle the man

Vad fräckt!
    Men hur gjorde hon? Låg hon med benen i sär och pilla eller försökte hon dölja det på något sätt?

• rosen76

Nähä, det har jag aldrig varit med om, och skulle inte vilja heller. Låter som att hon inte är riktigt klar i skallen. Eller så ville hon testa och se om nån ville vara med. Hmm...

Svar på tråden Tjejen i bastun