• Anonym

Tjejen i bastun

Idag när jag hade vart och tränat så gick jag in i bastun, där satt en kvinna och läste tidningen, hon satt längst ner så jag fick kliva över hennes ben för att komma längst upp. Jag är inte speciellt pryd av mig så jag hade ingen hand duk på mig. Satt där och blundade och njöt av värmen,sen när jag ska gå ut så ser jag att hon ligger där och onanerar helt öppet.Tittade lite på henne och då log hon.

Har ni vart med om nåt liknande?jag skulle nog aldrig klara av att göra det när jag visste att de kunde komma in folk helt plötsligt.

• Svar på tråden Tjejen i bastun
  • Anonym (trött på dryghet)

Happ Kalle the man där fick du allt svar på tal, vem är det som är fördomsfull och trångsynt här? Tack NadiaMi för bra inlägg!!

• Chester Copperpot

Tja, det är ju en sexuell invit. Jag hade nog blivit tänd på idéen, och börjat runka. Sen får man väl se om det leder till sex eller inte.... En avsugning är ju aldrig fel... ;)

• Anonym (konstigt)

så rätta mig om jag tolkar fel, du ser en tjej som onanerar, du vill få en avsugning?

OKEEEJ vill inte hon bli slickad till orgasm eller är du så självisk att du alltid tänker på dig själv?

• Anonym (Frågande)

Tjej A sitter i bastun. In kommer tjej B och sätter sig på en lav ovanför. Tjej A börjar helt öppet onanera inför tjej B.

Vi verkar ha att göra med en blottare. Hade det hänt i herrbastun hade den mannen blivit portad omedelbart. Gäller inte samma lagar om förargelseväckande beteende i dambastun som på övriga ställen i samhället?

Att som man få stånd behöver inte varje gång innebära att mannen på ett medvetet plan vill ha sex. Det kan vara en kroppslig reaktion på något. Pinsamt men inte våldsamt.

• Anonym

FAN va de gnälls här!
    Tror ni inte TS ville höra fler liknande historier när hon skrev som hon skrev? Inte ert jävla tjafs om vad som är passande eller inte!!!

• thomas59

En tjej som onanerar i dambastun - du kunde väl säga åt henne att gå till herrbastun om det störde dig.

• Anonym

Jag upplever det som sexuella trakasserier...

• Doktorn
    Anonym skrev 2010-10-28 08:37:44 följande:
    Jag upplever det som sexuella trakasserier...
    Känner du dig trakasserad av TS inlägg eller upplever du att TS blev trakasserad?

För att det ska vara sexuella trakasserier måste någon ta illa vid sig, annars är ju brottsligt att ligga med sin fru.
    Av alla misslyckander är den här den besvikaste!
  • Anonym

Hade en kille fått stånd i bastun när jag var där, hade jag tagit illa vid mig och hoppats att han skulle ha så mycket vett att gå därifrån. Annars hade jag klart gått därifrån, mycket opassande och även om det är "naturligt" så är det inte alltid passande och kan mycket väl vara olägligt och stötande.
    Om en tjej att onanerat i bastun så hade jag tyckt att det var opassande också, jag går till batun för att basta inte för att blottare ska få ut något av det.

• Doktorn
    Anonym skrev 2010-10-28 09:33:14 följande:
    Hade en kille fått stånd i bastun när jag var där, hade jag tagit illa vid mig och hoppats att han skulle ha så mycket vett att gå därifrån. Annars hade jag klart gått därifrån, mycket opassande och även om det är "naturligt" så är det inte alltid passande och kan mycket väl vara olägligt och stötande.
    Om en tjej att onanerat i bastun så hade jag tyckt att det var opassande också, jag går till batun för att basta inte för att blottare ska få ut något av det.
    Jag håller med om att stånd och onani är mycket opassande i offentlig bastu!
    Av alla misslyckander är den här den besvikaste!
Svar på tråden Tjejen i bastun