• Anonym

Tjejen i bastun

Idag när jag hade vart och tränat så gick jag in i bastun, där satt en kvinna och läste tidningen, hon satt längst ner så jag fick kliva över hennes ben för att komma längst upp. Jag är inte speciellt pryd av mig så jag hade ingen hand duk på mig. Satt där och blundade och njöt av värmen,sen när jag ska gå ut så ser jag att hon ligger där och onanerar helt öppet.Tittade lite på henne och då log hon.

Har ni vart med om nåt liknande?jag skulle nog aldrig klara av att göra det när jag visste att de kunde komma in folk helt plötsligt.

• Svar på tråden Tjejen i bastun
  • Stårschan
    Frelisac skrev 2009-11-04 22:51:58 följande:
    Inser att jag antingen är pryd eller naiv, för jag hade säkert gjort om det i mitt huvud till att hon kanske hade svamp eller mask eller nåt och att det var därför hon var där och pillade. I går när jag var på badhuset hittade jag en engångshyvel i allmänna duschen. DET tyckte jag var konstigt/äckligt. Skulle ni raka benen/bikinilinjen så där bland folk? Vad skulle ni tycka om ni såg nån göra det? Inte ens mina pojkvänner har sett mig med hyveln i högsta hugg...
    Benen och armhålorna har jag rakat i allmänna duschrum när jag varit på bilsemester.
    Vet gör blott den som vida far och färdas bland mycket folk
  • Anonym

Hon försökte inte dölja nåt alls,hon låg med bena isär och pillade på musen.

• Anonym

Man kanske borde börja basta...

• Hej hopp i blåbärsskogen

När jag tränade simning när jag var liten så var jag enda killen i gruppen, så på helgerna när badhuset var stängt för allmänheten så runkade jag i bastun. Fast då var det ju minimal risk att någon skulle komma på mig. Kvinnliga tränare osv dessutom.

• datub

För c.a tio år sedan bodde jag hos en bostadsbolag i Masthuget i Göteborg.,vi hade jämna dagar för killar,udda dagar för tjejer,och fredagar blandat.

Jag gick en fredag på bastu, där satte sig en kvinna,jag satte mig i ett hörn,mittemot henne
    vi var ensamma.
    vi pratade lite om olika saker om gården,boendet,och bastun,då var jag tvungen att titta på henne, medan vi pratade,hon var lite halv naken,och hade bra former.
    Sakta sakta min kuk reste sig ,utan jag ens tänka på sex.Jag fick erektion,så småning om reste min kuk ordentligt upp,och jag försökte dölja den med handen,och sedan handduken,men det blev värre och värre,och kuken kom ut,ordentligt.jag har ganska stor kuk.
    Jag blev mycket generad,och röd i ansikte,

För er som är nyfikna vad som hände därefter,

Det blev inget mellan oss.vi pratade lite till,och sedan vi duschade och hon gick.Vi har träffat ett par ggr på gården.vi sa bara hej.

• Anonym (Avundsjuk)
    Anonym skrev 2009-11-04 21:49:13 följande:
    Idag när jag hade vart och tränat så gick jag in i bastun, där satt en kvinna och läste tidningen, hon satt längst ner så jag fick kliva över hennes ben för att komma längst upp. Jag är inte speciellt pryd av mig så jag hade ingen hand duk på mig. Satt där och blundade och njöt av värmen,sen när jag ska gå ut så ser jag att hon ligger där och onanerar helt öppet.Tittade lite på henne och då log hon. Har ni vart med om nåt liknande?jag skulle nog aldrig klara av att göra det när jag visste att de kunde komma in folk helt plötsligt.
    Oj...jag får gå till bastun på hotellet och kolla... Lyckoost.
  • haji
    datub skrev 2009-11-09 19:39:49 följande:
    För c.a tio år sedan bodde jag hos en bostadsbolag i Masthuget i Göteborg.,vi hade jämna dagar för killar,udda dagar för tjejer,och fredagar blandat.Jag gick en fredag på bastu, där satte sig en kvinna,jag satte mig i ett hörn,mittemot hennevi var ensamma.vi pratade lite om olika saker om gården,boendet,och bastun,då var jag tvungen att titta på henne, medan vi pratade,hon var lite halv naken,och hade bra former.Sakta sakta min kuk reste sig ,utan jag ens tänka på sex.Jag fick erektion,så småning om reste min kuk ordentligt upp,och jag försökte dölja den med handen,och sedan handduken,men det blev värre och värre,och kuken kom ut,ordentligt.jag har ganska stor kuk.Jag blev mycket generad,och röd i ansikte,*************************För er som är nyfikna vad som hände därefter,Det blev inget mellan oss.vi pratade lite till,och sedan vi duschade och hon gick.Vi har träffat ett par ggr på gården.vi sa bara hej.
    Skojade du med texten???
  • Risifrutti
    Anonym skrev 2009-11-04 21:49:13 följande:
    Idag när jag hade vart och tränat så gick jag in i bastun, där satt en kvinna och läste tidningen, hon satt längst ner så jag fick kliva över hennes ben för att komma längst upp. Jag är inte speciellt pryd av mig så jag hade ingen hand duk på mig. Satt där och blundade och njöt av värmen,sen när jag ska gå ut så ser jag att hon ligger där och onanerar helt öppet.Tittade lite på henne och då log hon. Har ni vart med om nåt liknande?jag skulle nog aldrig klara av att göra det när jag visste att de kunde komma in folk helt plötsligt.
    är du förresten en man eller kvinna TS? Inte för att det ska spela någon roll, men ändå, kanske aningen värre om du är en man? hehe :D
  • Kalle the man
    datub skrev 2009-11-09 19:39:49 följande:
    För c.a tio år sedan bodde jag hos en bostadsbolag i Masthuget i Göteborg.,vi hade jämna dagar för killar,udda dagar för tjejer,och fredagar blandat.Jag gick en fredag på bastu, där satte sig en kvinna,jag satte mig i ett hörn,mittemot hennevi var ensamma.vi pratade lite om olika saker om gården,boendet,och bastun,då var jag tvungen att titta på henne, medan vi pratade,hon var lite halv naken,och hade bra former.Sakta sakta min kuk reste sig ,utan jag ens tänka på sex.Jag fick erektion,så småning om reste min kuk ordentligt upp,och jag försökte dölja den med handen,och sedan handduken,men det blev värre och värre,och kuken kom ut,ordentligt.jag har ganska stor kuk.Jag blev mycket generad,och röd i ansikte,*************************För er som är nyfikna vad som hände därefter,Det blev inget mellan oss.vi pratade lite till,och sedan vi duschade och hon gick.Vi har träffat ett par ggr på gården.vi sa bara hej.
    Och du gick hem och tokrunkade förståss?
    Satt ni påklädda i bastun när det var gemensamt?
  • Anonym

Jag är en kvinna.Vad jobbigt om jag hade sett en kille få stånd i bastun och satt mitt emot mig.

Svar på tråden Tjejen i bastun