• Anonym

Tjejen i bastun

Idag när jag hade vart och tränat så gick jag in i bastun, där satt en kvinna och läste tidningen, hon satt längst ner så jag fick kliva över hennes ben för att komma längst upp. Jag är inte speciellt pryd av mig så jag hade ingen hand duk på mig. Satt där och blundade och njöt av värmen,sen när jag ska gå ut så ser jag att hon ligger där och onanerar helt öppet.Tittade lite på henne och då log hon.

Har ni vart med om nåt liknande?jag skulle nog aldrig klara av att göra det när jag visste att de kunde komma in folk helt plötsligt.

• Svar på tråden Tjejen i bastun
  • Nina77
    datub skrev 2009-11-09 19:39:49 följande:
    För c.a tio år sedan bodde jag hos en bostadsbolag i Masthuget i Göteborg.,vi hade jämna dagar för killar,udda dagar för tjejer,och fredagar blandat. Jag gick en fredag på bastu, där satte sig en kvinna,jag satte mig i ett hörn,mittemot henne vi var ensamma. vi pratade lite om olika saker om gården,boendet,och bastun,då var jag tvungen att titta på henne, medan vi pratade,hon var lite halv naken,och hade bra former. Sakta sakta min kuk reste sig ,utan jag ens tänka på sex.Jag fick erektion,så småning om reste min kuk ordentligt upp,och jag försökte dölja den med handen,och sedan handduken,men det blev värre och värre,och kuken kom ut,ordentligt.jag har ganska stor kuk. Jag blev mycket generad,och röd i ansikte, ************************* För er som är nyfikna vad som hände därefter, Det blev inget mellan oss.vi pratade lite till,och sedan vi duschade och hon gick.Vi har träffat ett par ggr på gården.vi sa bara hej.
    nice story
  • Kalle the man
    Anonym skrev 2009-11-11 22:26:00 följande:
    Jag är en kvinna.Vad jobbigt om jag hade sett en kille få stånd i bastun och satt mitt emot mig.
    ja visst är det jävligt äckligt!
    Att killar reagerar är ju det naturligaste som finns i naturen och en förutsättning för våran fortplantning....
    Med din inställning skall du noga avsåt från gemensam bastu eller nakenbad.
  • Anonym

Kalle the man skrev 2009-11-12 09:03:39 följande:

ja visst är det jävligt äckligt! Att killar reagerar är ju det naturligaste som finns i naturen och en förutsättning för våran fortplantning.... Med din inställning skall du noga avsåt från gemensam bastu eller nakenbad.
    Det är faktiskt äckligt.

Tur att det var en tjej.
  • Kalle the man
    Anonym skrev 2009-11-12 09:46:38 följande:
    Kalle the man skrev 2009-11-12 09:03:39 följande:
    Det är faktiskt äckligt.Tur att det var en tjej.
    Som jag sa, tycker man at det är äckligt så skall man hålla sej borta från gemensam bastu och nakenstränder. Porrfilm skall man absolut akta sej för!
  • NadiaMi

Gemensam bastu är inte främst avsett för sex, varken onani eller gemensamma aktiviteter. Man ska inte behöva avstå från att basta i gemensam bastu bara för att man inte vill se andra onanera.

Jag är inte äcklad av sex i sig och kan hitta på nog som "äckliga" saker när jag är med min partner. Men jag vill för den skull inte se någon annan börja leka runt i ett sammanhang där det faktiskt inte hör hemma.
    "Äckligt" är kanske fel ord. Ett bättre ord kan vara 'Opassande'.

Jag har full förståelse för alla som vill slippa se andras könsdelar och det betyder absolut inte att de är äcklade av sex i sig. Bara att de vill välja själva vem de vill dela den nivån av intimitet med.
    Själv har jag både bastat helnäck och med handduk på i gemensam bastu, helt beroende på sällskapet och tillfället. Mig rör det inte i ryggen om folk är nakna i bastun eller inte, men det är förståss så länge det rör sig om Bastande och det sexuella hålls utom synhåll.

Sex delar jag med väl valda personer. Att tvingas dela en sexuell upplevelse med andra mot min vilja skulle jag också känna mig äcklad över, så onani i en bastu eller att sätta det sexuella i fokus i en olämplig situation är definitivt ett gränsfall.
    Ofrivillig erektion är opassande och bör döljas eller iallafall hanteras med viss diskression. Men att onanera? Det är inget jag vill se någon annan göra om det inte är en partner jag själv har fått möjlighet att välja in.

• Kalle the man
    NadiaMi skrev 2009-11-12 10:46:27 följande:
    Gemensam bastu är inte främst avsett för sex, varken onani eller gemensamma aktiviteter. Man ska inte behöva avstå från att basta i gemensam bastu bara för att man inte vill se andra onanera. Jag är inte äcklad av sex i sig och kan hitta på nog som "äckliga" saker när jag är med min partner. Men jag vill för den skull inte se någon annan börja leka runt i ett sammanhang där det faktiskt inte hör hemma. "Äckligt" är kanske fel ord. Ett bättre ord kan vara 'Opassande'. Jag har full förståelse för alla som vill slippa se andras könsdelar och det betyder absolut inte att de är äcklade av sex i sig. Bara att de vill välja själva vem de vill dela den nivån av intimitet med. Själv har jag både bastat helnäck och med handduk på i gemensam bastu, helt beroende på sällskapet och tillfället. Mig rör det inte i ryggen om folk är nakna i bastun eller inte, men det är förståss så länge det rör sig om Bastande och det sexuella hålls utom synhåll. Sex delar jag med väl valda personer. Att tvingas dela en sexuell upplevelse med andra mot min vilja skulle jag också känna mig äcklad över, så onani i en bastu eller att sätta det sexuella i fokus i en olämplig situation är definitivt ett gränsfall. Ofrivillig erektion är opassande och bör döljas eller iallafall hanteras med viss diskression. Men att onanera? Det är inget jag vill se någon annan göra om det inte är en partner jag själv har fått möjlighet att välja in.
    Nu handlade det om att få stånd INTE att onanera som det höggs på. Att få stånd är helt naturligt och behöver inte leda till att man onanerar....
  • NadiaMi

Kalle the man skrev 2009-11-12 11:05:56 följande:

Nu handlade det om att få stånd INTE att onanera som det höggs på. Att få stånd är helt naturligt och behöver inte leda till att man onanerar....
    Hade du inte skrivit att man skulle hålla sig från porrfilm hade jag inte reagerat som jag gjorde. Porrfilmer handlar ju i regel om lite mer än att "bara få stånd".
  • Anonym (Finne)

Jag förstår inte hur någon kan bada bastu "halvnaken". Det är bara VM i bastubad man använder baddräkt pga pryda åskådare.

• Kalle the man
    NadiaMi skrev 2009-11-12 11:15:32 följande:
    Kalle the man skrev 2009-11-12 11:05:56 följande:
    Hade du inte skrivit att man skulle hålla sig från porrfilm hade jag inte reagerat som jag gjorde. Porrfilmer handlar ju i regel om lite mer än att "bara få stånd".
    Tka porrfilmer var ju mest ett skämt eftersom killarna ALLTID har stånd i dessa...
Svar på tråden Tjejen i bastun