• Zhra

Unga mammor i Karlstad

Hej!

Nu undrar jag var alla unga mammor i Karlstad håller hus?

Flyttar med min sambo och son tillbaka till Karlstad innan årsskiftet och känner inte en kotte. Ska även vara mammaledig långt in i 2010, så det hade varit kul med lite vänner.

• Svar på tråden Unga mammor i Karlstad
  • Zhra

Verkar som att de flesta är upptagna på annat håll då, passar det er bättre helgen efter? Alltså 5/12 kl. 17?

• Zhra

Sorry, såg fel! Det ska vara 12/12, alltså dagen innan lucia! Kommer två andra unga mammor som bor här i krokarna då också. Bra tillfälle att träffas och lära känna varandra.

• katten

hur ung ska man vara för o få vara med här? ja fyller dock 26 men känner mig ung ändå

• cocos87
    katten skrev 2009-11-22 19:06:23 följande:
    hur ung ska man vara för o få vara med här? ja fyller dock 26 men känner mig ung ändå
    För min del så passar du in :P Jag e inte så jäkla ung jag heller :) Kan väl va kul om det är en liten mix i åldern
  • Zhra

Sålänge man känner att man trivs med sällskapet så är man välkommen :) Man slutar inte leka för att man blir gammal, man blir gammal för att man slutar leka sägs det. :)

cocos87 skrev 2009-11-22 19:02:17 följande:
    Jo då har jag inget planerat vad jag vet så då kommer jag absolut :)
    Va kul! Verkar som att vi blir ett gäng :)
  • katten
    cocos87 skrev 2009-11-22 22:00:49 följande:
    För min del så passar du in :P Jag e inte så jäkla ung jag heller :) Kan väl va kul om det är en liten mix i åldern
    Zhra skrev 2009-11-23 00:18:35 följande:
    Sålänge man känner att man trivs med sällskapet så är man välkommen :) Man slutar inte leka för att man blir gammal, man blir gammal för att man slutar leka sägs det. :) Va kul! Verkar som att vi blir ett gäng :)
    hehe va bra att man får vara lite äldre med ja hänger gärna med här o på fikor mm
  • cocos87
    katten skrev 2009-11-24 22:00:37 följande:
    hehe va bra att man får vara lite äldre med ja hänger gärna med här o på fikor mm
    gud va kul :) vi kanske blir ett gäng då iaf :)
  • Zhra

Puffar på lite om tjejkvällen den 12/12! Alltså, kl. 17.00 på Knappstadsvägen 12A. Middag och ljusparty, blir rätt mycket unga mammor så det är bara att mingla på och skaffa nya bekanta!

Svar på tråden Unga mammor i Karlstad