• Zhra

Unga mammor i Karlstad

Hej!

Nu undrar jag var alla unga mammor i Karlstad håller hus?

Flyttar med min sambo och son tillbaka till Karlstad innan årsskiftet och känner inte en kotte. Ska även vara mammaledig långt in i 2010, så det hade varit kul med lite vänner.

• Svar på tråden Unga mammor i Karlstad
  • asplundskan
    Zhra skrev 2009-12-28 15:11:52 följande:
    Hej allihopa! Hoppas att ni haft en mysig julafton, tänkte bara passa på att hälsa alla gott nytt år och god fortsättning. Så hoppas jag att vi alla ses efter nyår!
    Detsamma! ja det tycker jag vi kan göra:D
  • Buggster

detsamma till er alla. Jag har varit och fått lyssna på litens hjärtljud idag, kändes otroligt skönt att få bekräftat att där bor nån inne!!

• längtan09
    Buggster skrev 2009-12-29 20:13:27 följande:
    detsamma till er alla. Jag har varit och fått lyssna på litens hjärtljud idag, kändes otroligt skönt att få bekräftat att där bor nån inne!!
    ååååh vad myyyyys ^^
  • Zhra
    Buggster skrev 2009-12-29 20:13:27 följande:
    Gud vad härligt :) Hoppas att allt går bra nu!
  • Buggster

tack ja, nu hoppas jag allt fortsätter på den här vägen, känner den lill* varje dag ganska mycket nu också, trots att jag bara är i 14:e veckan. Sjukt mysigt är det iaf. Gott nytt år på er alla såhär på nyårsafton, hoppas vi kan ses efter nyår!!

• längtan09
    Buggster skrev 2009-12-31 09:53:38 följande:
    tack ja, nu hoppas jag allt fortsätter på den här vägen, känner den lill* varje dag ganska mycket nu också, trots att jag bara är i 14:e veckan. Sjukt mysigt är det iaf. Gott nytt år på er alla såhär på nyårsafton, hoppas vi kan ses efter nyår!!
    När har du bf? Låter ganska lika som jag hade förra året. Hade bf den 20 juni. Fast jag hade "otur" och hade moderkakan i framvägg och kände inte bebis förens efter UL och fick inte lyssna på hjärtljuden innan. Så man var ju ganska orolig vid UL :-P
    ~ Mamma till världens gulligaste Charlie 0906~
  • Buggster

6:e juli har jag bf, än så länge iaf, får se om det ändras på rul. Jag hade moderkakan i framvägg förra grav och började då känna vecka 13 så jag tror inte det bara beror på det...

• Forsman

Hej på er alla! Jag hoppar in här om det går bra. Jag bor i Karlstad och har en son som är 2 1/2 månad :)

• Zhra
    Forsman skrev 2009-12-31 11:40:12 följande:
    Hej på er alla! Jag hoppar in här om det går bra. Jag bor i Karlstad och har en son som är 2 1/2 månad :)
    Välkommen Forsman och Gott nytt år!
  • Zhra

Hej hopp nu är jag i farten igen! Jag tänkte på en sak.. Kan inte alla som gått med i den här tråden/gruppen fira in det nya året med att:

1. Dela med sig om någonting man längtar efter år 2010
    2. Något man kommer att ta med sig från 2009
    3. Det man hoppas mest på under 2010

?

Hade varit kul! Jag återkommer med mina tre när jag listat ut dom!

Svar på tråden Unga mammor i Karlstad