• Zhra

Unga mammor i Karlstad

Hej!

Nu undrar jag var alla unga mammor i Karlstad håller hus?

Flyttar med min sambo och son tillbaka till Karlstad innan årsskiftet och känner inte en kotte. Ska även vara mammaledig långt in i 2010, så det hade varit kul med lite vänner.

• Svar på tråden Unga mammor i Karlstad
  • sofieo3

åå vad mysigt det låter..
    Jag hoppas jag kan hoppa in i eran grupp senare.

ha en bra kväll

• bernadette

Jag kommer gärna tillsammans med lilltjejen :)

• bernadette

Hmm - ska jag ta med något om det är middag och grejer?

• katten
    Zhra skrev 2009-11-25 23:50:31 följande:
    Puffar på lite om tjejkvällen den 12/12! Alltså, kl. 17.00 på Knappstadsvägen 12A. Middag och ljusparty, blir rätt mycket unga mammor så det är bara att mingla på och skaffa nya bekanta!
    då ska ja nog på lucia i domkyrkan men kommer gärna en annan gång
  • cocos87
    bernadette skrev 2009-11-27 21:19:14 följande:
    Hmm - ska jag ta med något om det är middag och grejer?
    Tänkte precis fråga samma sak..?
  • Zhra

Behövs inte tas med någonting annat än om ni ska dricka alkohol, läsk, saft o.dyl. kommer att finnas! Kommer en eller två killar också, men det är bara för att dom är intresserade av ljuspartyt :)

En spjälsäng och en barnsäng finns tillhands för tröttisar, även en barnstol om det behövs.. Allt annat till barnen får ni ta med. Kanske skulle passa på att fråga om ni tål allting och så? Gjorde tortellinilasagne med matlagningsgrädde och ett ostlager ovanpå häromdagen till en tjej som tydligen är laktosintolerant. Inte så kul :P

• asplundskan

Vad kul det låter:) Jag hoppar gärna in i tråden och umgås någon annan gång, för den 12 dec ska jag (Utan barn:D) på maskeradfest! Hoppas ni får det kul:)

Svar på tråden Unga mammor i Karlstad