• Zhra

Unga mammor i Karlstad

Hej!

Nu undrar jag var alla unga mammor i Karlstad håller hus?

Flyttar med min sambo och son tillbaka till Karlstad innan årsskiftet och känner inte en kotte. Ska även vara mammaledig långt in i 2010, så det hade varit kul med lite vänner.

• Svar på tråden Unga mammor i Karlstad
  • Buggster

oh va kul att jag hittade den här tråden!

Jag är mamma på 21 år, bor i karlstad med min man på 28 år och min lilla dotter på drygt 10 månader. I sommar, närmare bestämt början av juli, kommer det en till liten (om allt går bra). Vi bor nu på kronoparken men hoppas kunna flytta till orrholmen i vår. Både min man och jag har varit väldigt aktiva inom studentlivet här, därför vi bor på kronoparken. Vore väldigt kul att få kontakt med er alla!!

• Zhra

Välkommen till Buggster också :) Du är varmt välkommen på ljusparty och middag imorgon om du vill träffa många nya, annars hoppas jag på en fika i början av nästa år så att alla från tråden kan träffas :)

• cocos87

Kan tyvärr inte komma i morgon, min lilla tjej har blivit sjuk med feber och hosta... Men hoppas på en träff ngn annan gång :)

• Buggster
    Zhra skrev 2009-12-11 16:56:25 följande:
    Välkommen till Buggster också :) Du är varmt välkommen på ljusparty och middag imorgon om du vill träffa många nya, annars hoppas jag på en fika i början av nästa år så att alla från tråden kan träffas :)
    Tack tack!
    Tyvärr ligger jag helt nerbäddad då illamåendet den här gången är riktigt illa. Går på medicin som gör mig helt nerdrogad. Min man håller mig inne...men men hoppas på en fika efter nyår då!!
  • Buggster

tortelinigratäng lät gott, hur gör du den? vill jättegärna ha receptet!!

• katten
    Buggster skrev 2009-12-10 21:18:10 följande:
    oh va kul att jag hittade den här tråden! Jag är mamma på 21 år, bor i karlstad med min man på 28 år och min lilla dotter på drygt 10 månader. I sommar, närmare bestämt början av juli, kommer det en till liten (om allt går bra). Vi bor nu på kronoparken men hoppas kunna flytta till orrholmen i vår. Både min man och jag har varit väldigt aktiva inom studentlivet här, därför vi bor på kronoparken. Vore väldigt kul att få kontakt med er alla!!
    hej buggster kul o se bekanta ansikten här
  • Buggster
    katten skrev 2009-12-11 23:36:36 följande:
    hej buggster kul o se bekanta ansikten här
    Detsamma katten!! alltid kul med folk man haft o göra med tidigare!! Hur är allt med dig?
  • Zhra
    Buggster skrev 2009-12-11 18:34:27 följande:
    tortelinigratäng lät gott, hur gör du den? vill jättegärna ha receptet!!
    Kokar bara upp tortellini på halva koktiden, blandar matlagningsgrädde och röd currypasta, häller i såsen i en ugnsform, på med tortellini, klipper i lite salami och täcker med ost. Sen ska den gräddas i ugnen tills osten har fått färg. :)
  • Buggster
    Zhra skrev 2009-12-12 11:58:46 följande:
    Kokar bara upp tortellini på halva koktiden, blandar matlagningsgrädde och röd currypasta, häller i såsen i en ugnsform, på med tortellini, klipper i lite salami och täcker med ost. Sen ska den gräddas i ugnen tills osten har fått färg. :)
    Låter jättegott, ska pröva det så fort jag klarar av vanlig mat
  • Zhra
    Buggster skrev 2009-12-12 12:01:01 följande:
    Låter jättegott, ska pröva det så fort jag klarar av vanlig mat
    Gör så :)
Svar på tråden Unga mammor i Karlstad