• Bina

Odd Molly - för oss inbitna del III

Todeloo fint jobbat Stargirl!

Jag har gjort ett inlägg på min blogg igår om kopior.. urtrist
    everydaymolly.blogspot.com/

• Bina
    jojoa75 skrev 2009-11-09 06:19:58 följande:
    oh, så skönt. La ut min för trånga dress som jag visade i bt och fick sålt den direkt, så skönt!
    Vad skönt!
  • Bina

God morgon alla! Hur skall man klara en ledig dag utan att dammsuga webben på rea-Mollysar?

• Bina
    brawny skrev 2009-11-11 10:25:41 följande:
    Förstår dig precis! Är också hemma idag o har ingen lust att städa eller ngt sånt... Kanske borde jag distrahera mig med att prova o fota kombos med alla mina nya mollysar...?!
    Japp - jag väntar
  • Bina

fru vanheden skrev 2009-11-11 16:26:46 följande:

Och äntligen (eller vad man ska säga) kom fakturan från campadre Hoppades nästan att de hade glömt bort mig  
    Samma här.. jag funderade på att ringa dem för att höra så det inte försvunnit och att man skulle få dyra påminnelseavgifter istället.
  • Bina
    malinoski skrev 2009-11-11 08:26:06 följande:
    Jag vet, de smygande reorna är dödsfarliga! Även fast man har lovat köpstopp inför pre-spring och spring, så hittar man alltid anledningar när det är rea.. Själv klickade jag hem en andra Voile short dress igår.. Känns inte helt rätt prioriterat, men de är ju SÅ fina.. Tänk om man bara kunde hitta drömmen Firewood Sweater på rea också.. *drömmer*
    Ja shit - nu slant jag trots att jag bara skulle rensa idag )
  • Bina
    Tequila skrev 2009-11-11 10:09:19 följande:
    Malinoski: Jag fick hem min Excess Dress i går och den är helt underbar!!! Dock var den ganska svår att få tag i. Dyr var den också, men som sagt helt fantastisk! Jag har bara sett den i Royal och det var den jag valde med. Jag brukar ha stl 3, men i bland stl 4, men på denna räckte definitivt stl 3.
    Åhhh det är en drömklänning! Ljuvlig! Får vi se bilder sen?
  • Bina
    alias skrev 2009-11-09 19:44:22 följande:
    Jag är så GLAAAD! Hoppade in på tradera och VIPS klickade jag hem en jeanskjol i storlek 3 på Köp Nu. Hurra. Stod och höll i en i somras, på Mathildes rea, och har sedan dess ångrat att jag inte köpte den. Nu är ordningen återställd!!!
    Åhhhh stort grattis! Bästa vardagsköpet! HURRAAA!
  • Bina

malinoski & Morty:

Det blev en fuzzy beanie som avslut på säsongen... jag har skrivit en liten summering av hösten.. den blev inte alls som jag tänkt mig (och ännu har inte alla reor varit :-0 )

everydaymolly.blogspot.com/

• Bina
    malinoski skrev 2009-11-11 17:49:44 följande:
    Vad blev det idag?? Själv funderar jag fortf på vilken klänning jag ska slå till på OM det blir någon klänning.. Beslutsångest.. eller rättare sagt, vill hemskt gärna med vet inte om mitt samvete håller.. :)
    Vill du väldigt gärna ha en klänning och kan kränga i väg något annat så håller samvetet - fråga mig!
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III