One skrev 2009-12-19 21:23:39 följande:
Menade naturligtvis inte att någon ska t.ex. tacka nej till sponsring och trogen-kund rabatt eller liknande. Det handlar om att man som läsare åtminstone ska veta. Och Bina- jag kategoriserar dig inte som en som gör smygreklam. Du är himla bra på att inte hela tiden basunera ut var du köpt grejerna. Katinka gör också ett bra "jobb". Hon rescenserar- men det är inte alltid odelat positivt, vilket jag uppskattar. Det känns som om hon försöker vara objektiv men ändå lägga till sin personliga uppfattning utan att blanda ihop de två.

-jag blev uppriktigt lite osäker på hur jag framstått. Jag har verkligen försökt att inte hålla på och reklama, jag är tex urtrist med att jag inte ens har en lista på åf i min blogg - just för att jag INTE vill favorisera någon genom vilken ordning de skulle ligga osv.
Jag vet däremot inte om det är viktigt om jag visar upp ett plagg att jag berättar om jag köpt det till ordinarie pris i en butik eller om jag köpt det i en webshop med rabatt eller på rea... det känns som ointressant information.
------------------------------------------------------------
Jennus.. nej jag läste absolut inte dig som om det var avund som talade.. jag läser dina ord som vettiga. Att jag fick presenter i förrgår - det talar sitt egna språk.. i det inlägget behövde jag inte skriva ut tydligare än så att jag handlat mycket där och därmed blev premierad...

trogen kund!