• Bina

Odd Molly - för oss inbitna del III

God Jul alla!

MejaKiZnic.. ja den ser ut att vara felsydd.. har du kollat på insidan - det kan vara något eller några stygn som du kanske kan släppa på själv?

• Bina
    Stargirl skrev 2009-12-26 10:09:41 följande:
    Gaaaaah...jag gillar inte blusen jag fått i julklapp......den sitter inte bra. IRRITERANDE....vad ska jag göra. Lämna tillbax den eller lära mig tycka om den? Jag gillar inte det öppna gapet vid brösten. Det irriterar mig så fruktansvärt.
    är du mycket arg? (förlåt - syftar på två irriterade inlägg i rad först blus och sedan datorn)

Jag tycker absolut att du skall lämna tillbaka - jag gillar inte heller gapet på den och haha - jag har inte ens testat den för det skulle vara ett stort skämt med bystiga mig i en sån.

Köp något annat vackert istället! *KRAM*
  • Bina

Tabby.. vad skönt att det löste sig med din lovely knit!

gambia90.. det är nog inte så långt borta... ett par veckor in i januari

• Bina
    Siabellon skrev 2010-01-03 09:06:06 följande:
    *host*host* Look who's BACK! Gud vad jag har glömt det här stället......Men man ser ju en massa namn jag känner igen iaf. Hoppas det är okej att jag kikar in i kollar lite.
    Welcome! Jag är väldigt dålig på att vara närvarande här också.. men försöker kika in för att hålla mig update.
  • Bina
    SooJuicy skrev 2010-01-03 15:14:01 följande:
    Tjintjing på er God fortsättning!! Längesen jag va här inne, men flyttat och inte haft uppkoppling på evigheter då fiberlannätet va fel på. Inte ens haft koll på vad som kommit nytt i om, kollat lite nu och inget som faller mig i smaken, för country och shabby chic, och det är stilar jag inte gillar alls. Är ganska trött må OM överlag faktiskt, så handlat mig en nästan helt ny uppsättning av kläder. Många mollysar hänger fortfarande kvar dock, men trött på allt mönster. Nu har det blivit mer enfärgat och hunky dory, day birger at mikkelsen, braez mm
    Ja pre-spring var väldigt bondromantisk. Låter sunt att mixa med annat snyggt istället om det inte känns som du. Lagom är bäst - jag kan hålla med och jag raggar hellre lite äldre kollektioner än efter det allra nyaste just nu. Hoppas du hänger kvar här lite även om det är Molly-torka.
  • Bina
    MammatillO skrev 2010-01-07 20:47:39 följande:
    jag DÖR! såg en utförlig rea lista hos Odd molly butiken och dom har ALLT jag vill ha.
    ...  i förmiddags hade de det som står på listan... jag är gröööööööööön av frustration att jag bor 40 mil från Stockholm
  • Bina
    MammatillO skrev 2010-01-08 14:54:19 följande:
    Varit och testat en OM blus helt sjukt , prövade en 2.a den var gigantiskt stor hade behövt en 1 i den , hur sjutton kan det skilja så mycket på många plagg då jag kan ha allt från 1-3 på Om ?
    Ja det är tossigt mycket vidd i vissa blusar - tillockmed jag som är rejält fluffig får gå ner i storlek på vissa blusar för att inte känna att jag skall lyfta om det skulle råka blåsa till i tyget.

Powerpuffpingla: <3

Mabimao: Kan du leva utan den eller måste du testa?
  • Bina

Nattsuddar-Bina kikar in.. jag läste på en av mina lokala butikers blogg att de fått rapport om försenad leverans

"Nu har jag fått besked att Odd Molly nästa Vår 2:a är lite försenad…den kommer att skickas i slut av vecka 3, kommer att finnas i butik tidagst fredag 22/1 eller i början av vecka 4."
    oops vad stort det blev när jag kopierade in det.. {#lang_emotions_embarassed}

Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III