Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Odd Molly - för oss inbitna del III

Stargirl skrev 2009-11-08 21:23:09 följande:
    Men när alla är samlade för Odd Molly predikan så kan väl alla rösta (en predikan kanske vore ngt, vi försöker tyda cittaten som man gör i bibelskola)*räcker upp handen för att hålla i Odd Molly citat skola*Så här ska det vara.I min kofta från Sovereign kollektionen står det "Imagination is real", vad tror ni det betyder? Menar Odd Molly att ens fantasier är verkliga alltså irl? Eller kan det finnas en djupare mening. Exempelvis kan den tyda på ngt som händer efter döden.....osv.Kanske efter ett par glas på nästa Molly träff kan detta utspela sig
    Jag har hela tiden tolkat det som att ens fantasier kan bli verkliga, alltså att det du drömmer om kan bli verklighet, men det kanske är fel.. vem vet..
  • jojoa75

vilken fin TS vi fick nu, tack Stargirl!

• jojoa75

oh, så skönt. La ut min för trånga dress som jag visade i bt och fick sålt den direkt, så skönt!

• jojoa75
    alias skrev 2009-11-09 19:44:22 följande:
    Jag är så GLAAAD! Hoppade in på tradera och VIPS klickade jag hem en jeanskjol i storlek 3 på Köp Nu. Hurra.Stod och höll i en i somras, på Mathildes rea, och har sedan dess ångrat att jag inte köpte den.Nu är ordningen återställd!!!
    grattis såå snygg är den!
  • jojoa75
    Mabimao skrev 2009-11-13 16:52:35 följande:
    Vad säger ni om detta svaret ang vart plaggen är köpta.Jag ville veta vad en, i mitt tycker kopiesäljare, skulle svara"hejsan! tyvärr vill jag inte berätta vart jag köper dom! för de vill jag gärna behålla för mig själv;)kvitto ja jag köper in massor med olika kläder! så kvitto finns att jag har betalat varan.ja!"Auktionerna borta........Trevlig helg töser!
    jisses.. Auktionerna borta nu alltså?
  • jojoa75
    isako skrev 2009-11-16 22:08:22 följande:
    Perfekt. Tack töser Blå får det bli. Morty - njaeaeee.. Egentligen gör jag det, men tyckte inte om den i just rosa. Får inte blir för... söt liksom haha Svårt att förklara
    Den gillar jag faktiskt i alla tre färgerna, men håller med de andra om att blå nog är snyggast!
    Gillar även den rutiga långärmade i rött.. (kommer inte ihåg vad den hette o för trött för att leta upp sidan igen )
  • jojoa75
    malinoski skrev 2009-11-17 21:46:11 följande:
    Frusna flickan skrev 2009-11-17 20:43:31 följande: Ja, den där säljaren skulle jag hålla mig långt ifrån..
    Jag hänger med så långt som att hon har lite olika strl ute o en del plagg, men ser den olik ut i mönstret? Jag ser faktiskt inte skillnad, men så har jag inte nån sån heller i nån mörk färg, så jag kanske helt enkelt inte kan se det.
  • jojoa75

Pratade här för nån vecka sen om en jättesöt klänning jag köpt till min Emma på Lindex i julklapp som liknar oddmolly´s check rose.
    Såg denna på Tradera:
    http://www.tradera.com/Klanning-stl-98-Lindex-Shop-Online-auktion_102482838

Det ser ut som den (nu var det väl nästan en månad sen jag köpte Emmas o kommer inte exakt ihåg detaljerna, men samma tyg var det iaf)

Inte min auktion!! (naturligtvis )

• jojoa75

Fick hem en strl större i shortdressen (visade ju bild här på en som tryckte in bysten för den var för liten där). Den sitter kanon upptill, men himmelens massa tyg nertill... Känner nästan att jag måste ha en kofta som sitter åt lite eller skärp i midjan för att visa att jag faktiskt har former där under

Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III