Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Odd Molly - för oss inbitna del III

Cashew skrev 2009-11-25 15:18:26 följande:
    jag tackar för tipset hos CD! en liten undran bara hur ni som visst innan idag fick veta? jag har handlat hos CD tidigare och får därmed nyhetsbrev därifrån. jag fick mitt idag där det stod att det va 20% på vissa delar av sortimentet och det har det ju varit i allafall 1 dag innan jag fick mailet. är inte det lite underligt att man som tidigare kund inte får veta innan rean börjar eller precis när den börjar, så är det ju iallafall hos de flesta andra webshoppar som tur är fanns det kvar det jag ville ha
    jag fick oxå nyhetsbrev idag först, märkligt att man börjar en rea innan nyhetsbrev skickas ut.
  • jojoa75
    Tindrisen03 skrev 2009-11-25 15:42:50 följande:
    Åh, jag kan inte bestämma för vilken färg jag vill ha på Duvet dress ur pre-spring..Inte bra för mig när det finns fyra färger att välja på Vilken tycker ni är finast?
    tycker faktiskt att alla är fina på sitt sätt, inte mycket hjälp men....
  • jojoa75
    isako skrev 2009-11-25 20:36:55 följande:
    Töser. Visst var det ngn här som sökte efter en T88 dress i chocolate?Har hittat i strlk 0, 1 och 2. I USA dock, men det är ju nästan bra för dollarn är låg... Ingen som vet ngt om en spoiler tank i 4 i chocolate?
    såg en chocolate spoilerdress på idyllinteriör, där står ju inte vilka strl de har, men maila dom o kolla!
  • jojoa75
    jojoa75 skrev 2009-11-25 22:00:28 följande:
    såg en chocolate spoilerdress på idyllinteriör, där står ju inte vilka strl de har, men maila dom o kolla!
    menade tank ...
  • jojoa75

Sålt en hel del på T o idag fick jag hem lovely knit i black o grå long cardigan o grå strumpor.. sååå fina

• jojoa75
    Tindrisen03 skrev 2009-11-30 15:34:40 följande:
    Ganska normal men ngt trång i ärmarna som många OM. Jag har en 2a vilket jag har i många andra klänningar just pga av ärmarna. Denna tycker jag dock är ganska rymlig över bysten och ordentlig vidd finns ju i kjolen. Helt underbar är den ialla fall
    då kan jag nog glömma den i strl 2.. Finns ju billigare på Folkart nu, strl 2 i rosa!
  • jojoa75
    Tindrisen03 skrev 2009-11-30 16:27:13 följande:
    Åh, sjutton också nu blev jag sugen Kan inte bestämma mig riktigt vad jag tycker om den rosa..den är liksom lite skrikig för min smak ialla fall mitt i vintern. Dock tror jag att den skulel vara så mkt finare med bara ben istf strumbyxeklädda. Vad tycker du om den rosa? Vilken färg var du sugen på?
    Tycker att de är väldigt fina alla tre, jag är dock svag för rosa
  • jojoa75

På tal om ullplaggen..
    Har lovely knit o alpaca mix long cardigan.
    Lägger ni sådana kofter på en hylla eller klarar de av att hängas upp? Tänker på att vissa stickade material töjer sig en hel del av att hänga på en galge o vill inte förstöra dem..

• jojoa75
    Anna Paulita skrev 2009-12-02 08:02:53 följande:
    De hänger väl i affärerna, så jag tycker de bör kunna hängas hemma också....jaghar ingen av dina koftor men jag hänger min tenfold iallafall.
    OK, då gör jag det också. Tänkte bara kolla med er, vill som sagt inte förstöra dom.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III