Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Odd Molly - för oss inbitna del III

Oops glömde..
    så jag är lite sugen på en hoodknit, om jag tar en brun så kanske jag har en del annat jag kan ha till den. hmm svårt!
    Är ju så sugen på en lovelyknit i almost black oxå.. o en tasseltop i chocolate el chalk.
    En chocolate hoodknit, passar den till voiledressen i rött o tassel i chalk? Har haft svart under till voiledressen, men det är ju eg brunt på den o inte svart.

• jojoa75
    isako skrev 2009-11-21 17:01:16 följande:
    Hoodknit i brunt absolut. Såå fin tycker jag. Jag tycker den borde passa till både voiledressen i rött o i chalk. Båda har ju bruna inslag. Har själv också svart till min men som du säger så finns det ju brunt i stygnen.
    tack för svar

Jag ska grunna lite på det
  • jojoa75
    isako skrev 2009-11-22 23:24:51 följande:
    Ja, kör så, för gratis retur är det nog inte på CD. Osäker men kolla för säkerhets skull. Det är ju väldigt ovanligt att de erbjuder gratis retur. Kan också tipsa er töser om underkjol - kjol på Indiskan. Har bild på den idag på bloggen om ni är intresserade 199 pesetas så överkomligt pris också. Fanns i brunaktig färg också. Svart kollade jag inte efter.
    Har du underkjol under ellosdressen på dig i bloggen?
  • jojoa75
    Frusna flickan skrev 2009-11-23 22:19:25 följande:
    Tack! Jag har väntat på lite rea för att få en anledning att köpa en till kofta i härlig färg. Köpte ju lovely knit i almost black. Älskar den i pink från förra året men de ses sällan. Royal är väl också fin?
    Royal är jättefin!!
  • jojoa75
    smulan0 skrev 2009-11-24 09:32:48 följande:
    någon som har first lady angora cardigan? Är den stickig? Hur är den i storlek?
    Jag tycker inte den är så stickig, beror nog på hur känslig man är. Den är mer stickig än lovelyknit iaf.
    Normal tycker jag.
  • jojoa75
    smulan0 skrev 2009-11-24 09:53:44 följande:
    hmmm... fast det är ändå mer ull i lovely kniten?! funderar på att köpa i julklapp på CD men vill inte ge bort en stickig kofta som inte går att byta...
    Många ställen erbjuder lite längre öppetköp el returrätt nu i jultider om man ber om det, kolla med dom!
    Ja det är möjligt att det är mer ull i lovelykniten, jag upplever den ändå som mindre stickig än firstlady. Men jag tycker inte att firstlady är spec stickig, ,men mer än den andra
  • jojoa75

Kollade in vårtradhusbloggen igårkväll, superblogg! Vem är det som har den? *nyfiken*
    Nån som vet var man kan hitta private skirt? (fick ha-begär )

• jojoa75
    Stargirl skrev 2009-11-25 10:40:21 följande:
    Mamma2001
    aha
  • jojoa75
    Mamma2001 skrev 2009-11-25 11:17:35 följande:
    Tackar för dom snälla orden! Ja,det är min blogg =)

Ingen som har tips om private skirt?
  • jojoa75
    Bina skrev 2009-11-25 14:53:10 följande:
    hmm.. är det private embroidered skirt du menar? lh3.ggpht.com/_wGHwB8V2AC0/SlSkGwubUlI/AAAAAA...den tillhörde sommarens kollektion.. jag hojtar om jag springer på den.. vilken färg vill du ha?
    JA!! Den är det!
    Hmm någon ljus färg iaf vill jag ha.
    tack
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III