Inlägg från: Mabimao |Visa alla inlägg
  • Mabimao

Odd Molly - för oss inbitna del III

Bra jobbat Stargirl!!!
    Jag röstar också för att det inte blir mer info i TS.
    Det blir så mycket scrollande om den tar för stor plats.
    Ha en fortsatt trevlig söndag alla Mollytöser!

• Mabimao

Odd Molly butiken i Sthlm och tex Mathilde har de söndagsöppet?
    Kanske skall på en tripp över lördag o söndag.......

• Mabimao

Vad säger ni om detta svaret ang vart plaggen är köpta.
    Jag ville veta vad en, i mitt tycker kopiesäljare, skulle svara

"hejsan!
    tyvärr vill jag inte berätta vart jag köper dom! för de vill jag gärna behålla för mig själv;)
    kvitto ja jag köper in massor med olika kläder! så kvitto finns att jag har betalat varan.ja!"

Auktionerna borta........

Trevlig helg töser!

• Mabimao
    Mabimao skrev 2009-11-13 16:52:35 följande:
    Vad säger ni om detta svaret ang vart plaggen är köpta.Jag ville veta vad en, i mitt tycker kopiesäljare, skulle svara"hejsan! tyvärr vill jag inte berätta vart jag köper dom! för de vill jag gärna behålla för mig själv;)kvitto ja jag köper in massor med olika kläder! så kvitto finns att jag har betalat varan.ja!"Auktionerna borta........Trevlig helg töser!
    vet inte varför slutet på meningen blev klickbar......
  • Mabimao
    smulan0 skrev 2009-11-17 18:36:11 följande:
    tänkte köpa om lovely knit till mamma i julklapp, hon är 1.62 o väger drygt 70kg, vad tror ni 3a eller 4a i stl?
    Jag är 173 och vägde sist jag vägde mig 80 kg.......och det var några kilo sedan
    och jag har 4:a på ull varianten. På bomull räcker 3.
    Beror på hur hon vill ha den, men hon låter inte som en 4:a.
  • Mabimao

fru vanheden skrev 2009-11-18 14:45:14 följande:

Hej tjejer Nu har jag också fått klar min blogg, Äntligen Brist på tid och tålamod gjorde att det tog alldeles för lång tid att knåpa ihop men nu kallar jag den för färdig iaf Och så hoppas jag att jag får mer tid här i tråden igen!Om ni vill så kika gärna in och jag tar gärna emot ros och ris då jag inte är så duktig på detta:myoddreality.blogspot.com/Kram
    Var precis inne och kollade! Kul med en till.
    Den var fin
  • Mabimao
    Skrutteruttan skrev 2009-11-18 21:18:00 följande:
    Hej, kikade in i Vanhedens blogg och såg att du skrivit att du härmat min outfit med me&i-kjol och Lovely knit, bra val . Det jag tänkte fråga är om du kommenterat någon gång och vem du är....alltså namnet i min blogg? Vill du svara? Jag är så snurrig med alla riktiga namn, alla nick här och alla bloggnamn...det är roligt att få en bild av ens läsare
    Halloj!
    Nä, jag har nog aldrig kommenterat kanske....vet inte riktigt. ....men det var mej du skickade vägbeskrivning till Smultrongården till.
    Skriver jag kommentarer skriver jag nog oftast Mabimao i och med att jag heter det här och på T. Lättare för FL läsare och bloggare. Själv bloggar jag inte.
    På riktigt? Mia.
  • Mabimao
    Tabby skrev 2009-11-20 11:43:37 följande:
    Kan någon hjälpa mig.HAr någon handlat från denna säljare och är hon seriös? www.tradera.com/NY-ODD-MOLLY-FANTASTISKA-VACK...Jag köpte en likadan kjol som denna för några dagar sedan, och ser att hon lägger ut en likadan idag.När jag kollar bland alla sålda Mollyplagg ser jag att ytterligare likadan kjol sålts i sammas storlek lite tidigare. Hon har även sålt denna i andra storlekar.Jag tyckte hon verkade seriös för hon såljer en massa som inte kan vara kopior och denna kjolen har jag inte hört att det ska vara någon kopia.Men jag blir lite orolig nu. Auktionen kom ut idag. Jag betalade min kjol igår :-/
    Känns inte som en kjol som skulle kopierats då den är äldre väl?
    Men jag har också reagerat.....denna säls massor av, även andra säljare.
    Kanske fyndade på utförsäljning eller outlet eller nåt?
    Varför inte maila henne och förklara hur du tänker och fråga?
  • Mabimao

Vanheden eller Skutteruttan!!!!
    Heeelt OT.
    Er Me and I kjol.....upplever ni den "liten" i översta "volang sömmen"
    Känns som om den är mindre än midjan.
    Eller är det mitt ex som är fel på?

Trevlig kväll på er alla OM töser. Håller med om att det är trist att det är såååååååå lungt här på tråden nuförtiden. Jag läser en del bloggar, men tyckte det var trevligt när fler var här frekvent.

Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III