Inlägg från: Mabimao |Visa alla inlägg
  • Mabimao

Odd Molly - för oss inbitna del III

storblomman skrev 2010-01-21 17:50:44 följande:
    Nån som vet hur snabba CD är på att svara på mail?
    Brukar vara snabb, men med tanke på vilken dag det var igår så gissar jag att hon har fullt upp!
  • Mabimao
    Bina skrev 2010-01-21 18:55:18 följande:
    Jag är inte helt övertygad - den är jättefin över bysten (trots att jag är onödigt stor där) men den följer ALLT liksom.. kanske kanske inte.. den är jätteskön och fin och mjuk och luktar gott och och och.. men.. figurföljare..
    I see. Ja, jag återkommer om vad jag tyckte när jag fått min.......
    Vet du eller nån annan när frill blusen och tenfold kommer? Om det är i nästa eller nästnästa (?!) släpp. Jag sålde min bomulls tenfold och åååångrar mig. Vill ha en 4:a, i chalk kanske.....
    Har haft span på T ett tag, men de som säljs nu är ju i ull och sällan en 4:a
  • Mabimao
    Pokergirl skrev 2010-01-21 19:53:14 följande:
    Fick precis upp ögonen på Poplin Frilled blouse (tack stargirl) , i vilka färger kommer den och vad kommer den ligga på i pris?
    Det var den jag precis undrade när den kommer. Jag har tidigare en vit och en rosa och använder dem massor på sommaren. Nu vill jag ha en röd.
    Brukar vara prisvärd (hm...... om man ser till OM världen i alla fall...)
  • Mabimao
    Stargirl skrev 2010-01-21 20:06:20 följande:
    Rosa, röd, ljusblå, ljusbrun och vit kommer den att finnas i. Den bruna och vita kommer gå åt som smör i solsken....så var snabb.
    Vet du ca pris?
  • Mabimao
    fru vanheden skrev 2010-01-21 21:07:10 följande:
    Är det bara på mig som den ser hemsk ut bakifrån?Den står rakt ut baktill..är det brösten som tar för mycket av tyget framtill eller varför är den så?Framifrån ser det bra ut men inte bak
    Har inte tänkt på det........
  • Mabimao
    Pyttisens mamma skrev 2010-01-22 19:39:29 följande:
    jag har inte fått min heller, men jag tog faktura och det kanske tar lite längre tid då...
    Jag betalade med kort och har inte fått.....
  • Mabimao
    Pokergirl skrev 2010-01-23 14:34:40 följande:
    Hittade en Fonda dress på stan, dock i strl 2, hade tänkt mig en 3:a egentligen. Blev tvungen att köpa den då det var den sista i butiken. Den känns lite tight över armarna och tuttarna men frågan är om en 3:a blir så mkt större. Ni som provat olika strl, skiljer det mkt över armarna beroende på strl? Tog en kass bild med mobilen, pokergirl.blogg.se. Borde jag gå upp en strl?
    Det ser väldigt bra ut
    Frågan är väl hur du tycker det känns. Den skall ju vara bekväm.....
    Grejen med dessa är ju bekväääma OCH snygga!
    Men utifrån kort sitter den som en smäck!
  • Mabimao

Visst är det fantastiskt att man får Ajabajas nyhetsbrev idag (!)........om nyheterna.
    Jag trodde ett nyhetsbrev var till för att i förväg få veta om vad som är på g. Inte flera dagar efter. Dåligt........
    Hade man inte haft kolla själv så hade ju det man ville varit slut om man först idag kollade.

• Mabimao
    isako skrev 2010-01-24 22:42:58 följande:
    hahaha snyggaste smurfen i stan!! Kan bara säga att den blev MYCKET populär hos gubben när han kom hem igårkväll.... Så pass att han hostar upp till min andra
    Tror det var innehållet som var populärt......
    Kanske det är ok att vara solokvist ett par dagar med sådant resultat.
    Klart du skall ha två Fondor! Jane kan bli ditt andra namn.
    Minkarl som varit bortrest hade minsann spanat OM i affären i Sälen, och kollat om det var någon rea. (Och då var han där med typ 30 andra karlar). Nu blev det inget köp, för det var ingen rea, men bara tanken.... Det är kärlek. Och han gillar också velour, tyckte det var ok att jag har 3 på väg i posten......
  • Mabimao
    Morty skrev 2010-01-24 23:54:49 följande:
    Har du köpt 3 Fonda Dress? Vilka färger blev det?
    hihi....I wish.....
    Nä, en almost black Fonda är på väg.
    Sedan har jag köpt en velour frill dress i brunt och en Deidre i royal.
    Vad skall jag säga. Jag är en sucker för bekväma kläder. Och jag kan använda dem på jobbet. Jag lägger hellre pengar på plagg jag använder ofta än på fest plagg som jag sällan har. (vet att en del tycker "mys-kläder" inte är värt så dyra pengar, och det kanske de inte är om man bara kan ha dem hemma....)
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III